Interaktivní způsob výuky
Na socializaci jedince má podle odborníků největší vliv rodina a škola. Obě instituce by se proto měly ve výchově dětí k ochraně životního prostředí doplňovat. Ekologická výchova by měla být součástí běžné výuky na školách. Jednotvárné informativní přednášky však žáky pro recyklaci obvykle příliš nenadchnou.
Informace by proto měly být dětem předány interaktivně, s možností aktivně se zapojit. „V rámci výukového programu necháme děti popsat životní cestu mobilu, souvislosti, které jsou spojeny s jeho výrobou i dopravou. Prozkoumají si, z čeho se mobil skládá a kde jsou součástky vyrobeny. Dokáží pak vyhodnotit, jaké jsou dopady výroby elektrospotřebičů na životní prostředí. Na konci se pak aktivně zapojí do Velké sběrové akce,“ popsal způsob interaktivní výuky k třídění elektroodpadu Petr Kubernát ze společnosti REMA Systém, která realizuje program pro děti Zelená škola zaměřený na vzdělávání a sběr baterií a drobného elektroodpadu ve školách.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva