Na slavnostním vyhlášení 11. ročníku soutěže Zlatý středníku, které se konalo v pražském Obecním domě, vystoupili na pódium také zástupci periodik vydávaných společností ČEZ.
V klání pořádaném každoročně PR Klubem získal stříbrnou příčku v kategorii Nejlepší interní časopisy měsíčník ČEZ NEWS. „Je to pro nás důkazem, že noviny pro dvacet tisíc zaměstnanců Skupiny ČEZ v České republice děláme dobře,“ říká šéfredaktorka ČEZ NEWS Marika Klíčová, která cenu přebrala.
Časopis Šťáva, který ČEZ od podzimu 2011 vydává pro zákazníky z řad maloodběratelů, obdržel již podruhé za sebou Zvláštní ocenění za hodnocení efektivity. Tato cena poroty odráží především pozitivní zpětnou vazbu čtenářů časopisu. Za Šťávu se na podiu objevily ředitelka produktového a segmentového marketingu Veronika Svobodová a specialistka podpory prodeje Retail Kateřina Hučková.
Více informací a kompletní archiv magazínu ČEZ NEWS najdete na http://www.cez.cz/cs/pro-media/casopis-cez-news/
Internetová podoba časopisu Šťáva je k dispozici na http://www.stava.cz/
Martin Schreier, mluvčí Skupiny ČEZ pro obnovitelné zdroje
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ