Společnost DPD se stala partnerem běžecké ligy RunCzech

09.05.2013 8:54

Přední evropský poskytovatel zásilkových služeb, společnost DPD, uzavřela spolupráci ze společností Prague International Marathon, která je organizátorem běžecké ligy RunCzech.

Společnost DPD se stala partnerem běžecké ligy RunCzech
Foto: red
Popisek: DPD

Ta kromě hlavních závodů (jeden Maraton, pět 1/2Maratonů a jedno Grand Prix – 10km&5km), zahrnuje i Juniorský Maraton, firemní běhy, Rodinný běh, koncerty, Univerzitní Maraton, Expa, Gala večery a další doprovodné programy. DPD se tak bude podílet, stejně jako v loňském ročníku, na organizaci všech pořádaných závodů a doprovodných aktivit, které jsou pro běžce připraveny od dubna do poloviny září tohoto roku.

Běžecká liga RunCzech se od roku 2012 skládá ze tří pražských závodů (maraton, ½ maraton a Grand Prix) a ze čtyř ½ maratonů, které se konají v Českých Budějovicích, Olomouci, Ústí nad Labem a Karlových Varech. Společnost DPD tak bude moci prezentovat své produkty na špičkových běžeckých akcích po celé České republice. Jako technický partner se bude starat o rozvoz materiálů na všechny občerstvovací stanice. Mimo jiné o rozvoz hydrantů, iontových nápojů, bannerů či rychlého občerstvení pro závodníky. Dodávky společnosti během závodu budou neustále připraveny na trati, tak aby mohly pohotově reagovat a doplňovat stánky s občerstvením. „Většinou to funguje tak, že den před závodem naši kurýři vyzvednou materiál a v den závodu jej rozvezou do všech občerstvovacích stanic. Letos bude například na půl maratonu šest stanic, takže se o rozvoz postará šest našich dodávek. Na maraton bude potřeba dodávek třináct, na regionální kola tři až čtyři,“ komentuje situaci marketingová manažerka společnosti DPD, Petra Skripniková.

Mimo dodávek umístěných na občerstvovacích stanicích, bude součástí prezentace společnosti DPD logo na velkoplošných obrazovkách ve startovním/cílovém prostoru a na mobilních obrazovkách podél trati. Zároveň budou po trase rozmístěny bannery s logem DPD, a to v celkové délce
84 kilometrů. Součástí propagační kampaně jsou připraveny plakáty pro veřejnou hromadnou dopravu, jejichž součástí bude logo DPD jakožto partnera. Další možností  propagace může být televizní vysílání, které bude přenášet závody živě, další rádio zprávy či reportáže, PR články či webové stránky a sociální sítě

„Jsme rádi, že opět můžeme být partnery takto významného běžeckého seriálu, jehož účast je obrovská. Například loni se největší události Volkswagen Maraton Praha zúčastnilo kolem 9 tisíc závodníků a naši kurýři přepravili tisíce kelímků, kila banánů a litry tekutin,“ říká Daniel Mareš, generální ředitel společnosti DPD.

Stejně jako tomu bylo minulý rok, největší akcí bude maraton v Praze, který proběhne 11. května 2013 a je proslulý velkým zájmem ze strany přihlášených závodníků, kteří zde zdolávají trasu dlouhou 42,195 kilometrů. O tom, že je běžecká liga RunCzech velmi oblíbená a vyhledávaná, svědčí i velký počet soutěžících, jichž bylo v loňském roce přes 34 000.

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb.

Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste.

Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

dobrý den, sdělte prosím, jak to bylo:

viz: https://aeronet.cz/news/sok-pred-vanoci-vsechno-je-jinak-podle-dokumentu-hlasovala-pro-globalni-kompakt-cela-ceska-vlada-nikdo-se-nezdrzel-hlasovani-a-nikdo-nebyl-proti-ministr-zahranici-tomas-petricek-rekl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

10:04 DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

Pro budovanou linku D a automatizaci stávající linky C Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) plánuje na…