Návrhář přehledů a výkazů od PREMIER system dává manažerům svobodu při jejich tvorbě

27.05.2013 14:00

Aktuální přehled o průběhu firemních zakázek a projektů přináší uživatelům modul Návrhář manažerských výkazů od významného tuzemského výrobce ERP systémů, společnosti PREMIER system.

Návrhář přehledů a výkazů od PREMIER system dává manažerům svobodu při jejich tvorbě
Foto: Martin Kovář
Popisek: Počítač, internet, klávesnice. Ilustrační foto.

Nároky a požadavky na přehledy jsou u každé společnosti individuální, proto tento nový nástroj umožňuje, aby si každý uživatel vytvořil finanční výkazy dle vlastních potřeb a požadavků. Nespornou výhodou je jeho jednoduchost. Díky ní si potřebný výkaz může sám sestavit prakticky kdokoli z firmy, aniž by musel umět programovat. Firmám tak modul šetří čas i finanční prostředky.

Manažeři dnes vyžadují, aby měli dokonalou kontrolu a aktuální přehled o probíhajících zakázkách. Přispívá k tomu propracovaný systém controllingu. Tedy rozsáhlého koordinačního konceptu, který má za úkol pomáhat vedení a odpovědným osobám usměrňovat chod podniku. „Čím větší společnosti, tím je to složitější kvůli nepřebernému množství dat. Nový Návrhář přehledů a definovatelných výkazů jsme vyvinuli ve spolupráci s jedním z uživatelů programu, developerskou společností CTR Group,“ odhaluje Boleslav Buzek, zakladatel a jednatel společnosti PREMIER system s tím, že řešení pro snadnou tvorbu a úpravu vlastních manažerských výkazů bylo natolik přínosné a uživatelsky přívětivé, že se společnost po drobných úpravách rozhodla nabídnout všem zákazníkům jako nadstavbový produkt.

Návrhy výkazů práce, projektů a zakázek lze tvořit skrze intuitivního průvodce, manažeři nemusejí kvůli běžným úpravám kontaktovat dodavatele. Funkci si mohou pořídit všichni klienti PREMIER system s platnou licencí aktuální verze programu X4.2.

Pomocník pro manažery podrobněji

Modul obsahuje mnoho možností uživatelského výběru, čerpání účetních dat, filtrace či vytváření libovolných počtu řádků a mezisoučtů. Mimo jiné typové rozdělení (měsíc, rok, zakázky, střediska, atd.), barevné označení skupiny dat výkazu a další funkce. Jednotlivé záznamy jsou navíc interaktivní – po jejich rozkliknuti se uživatel dostane k detailům o jejich vzniku z hlavní knihy.

„To jsou velmi ceněné vlastnosti, které dělají tento modul nadstandardním pomocníkem v manažerském řízení firmy ve spojení s funkcí E-agenta,“ míní Boleslav Buzek z PREMIER system.

Na vysvětlenou, osobní strážce v podání modulu E-agent uživatelům nabízí možnost pravidelného zasílání přehledu stavu vnitropodnikových procesů na zadanou e-mailovou adresu. V případě potřeby dokáže rychle upozornit na blížící se problém, například ztenčující se stav skladových zásob.

Nový návrhář obsahuje:

  • Možnost definování neomezeného množství přehledů.
  • Všechny údaje jsou interaktivní, tj. po dvojkliku myši se zobrazí detaily dané buňky.
  • Zpracovat lze výkaz s rozvržením sloupců dle měsíců, roků, zakázek nebo středisek (výkaz může mít až 216 vypočtených sloupců).
  • V přehledu je k dispozici horizontální graf, kde může uživatel přehledně sledovat vývoj jednotlivých řádků přehledu.
  • Možnost vertikálního rozpadu na zakázky nebo střediska, tj. zobrazí se pod sebou výkazy zpracované za vybraná střediska nebo zakázky.
  • Možnost zařazení do úloh E-agenta. Přehled pak bude ve stanovený čas automaticky doručen vybraným uživatelům v PDF nebo XLS formátu.
  • Přehled je možné definovat snadno a zcela ve vlastní režii, popř. s ním pomůže náš pracovník.
  • Součástí základního modulu Controlling je možnost definovat si jeden přehled a sledovat jej souhrnně.

O společnosti PREMIER system

Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost Premier system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.

Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.

Více informací naleznete na www.premier.cz.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Policie ČR: Přidělování bytů - obvinění 6 osob

22:04 Policie ČR: Přidělování bytů - obvinění 6 osob

Kriminalisté Národní centrály proti organizovanému zločinu služby kriminální policie a vyšetřování (…