ČRo: Radiožurnál spouští novou komunikační kampaň

05.06.2013 20:08

Český rozhlas Radiožurnál spouští novou komunikační kampaň. Cílem je upozornit na novou podobu nejposlouchanější stanice Českého rozhlasu a podpořit povědomí o značce.

ČRo: Radiožurnál spouští novou komunikační kampaň
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

„Jsem přesvědčen, že Radiožurnál má nejlepší zpravodajský a publicistický obsah. Dominantní jsou aktuální a užitečné informace. Rádi bychom třeba i vtipnou formou na tuto skutečnost upozornili“ řekl Jan Pokorný, šéfredaktor Radiožurnálu.

Kampaň Radiožurnálu tvoří 3 různá témata, která patří mezi hlavní komunikační složku každodenního zpravodajství – doprava, sport a počasí. Radiožurnál tak chce upozornit na rychlost, věrohodnost a užitečnost svých informací.

Ke komunikaci celé kampaně bude postupně využito většiny mediatypů. Začíná venkovní reklamou, konkrétně prostřednictvím polepů autobusů. Souběžně běží komunikační kampaň v TV, na kterou průběžně naváže kampaň tiskových a internetových médií. Další aktivní podporou bude komunikace vizuálu na Facebooku a videa na kanálu YouTube. 

Kampaň Radiožurnálu potrvá od začátku června do poloviny července.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Paní poslankyně mám tento dotaz. Je vůbec možné, aby ministr vnitra Rakušan schválil migrační pakt v Bruselu, aniž by to předtím projednala poslanecká sněmovna. Vy poslanci, které jsme si my občané zvolili, aby vedli a spravovali tuto zem, ku prospěchu nás občanů, kteří si vás platíme, přece nejde o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Vláda odvolala na vlastní žádost z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou

22:03 Úřad vlády: Vláda odvolala na vlastní žádost z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou

Vláda na vlastní žádost odvolala z funkce hlavní hygieničku Pavlu Svrčinovou. Do jmenování nového hl…