Charitativní sbírka probíhá na mikrostránce společnosti DPD www.acehosevzdatevy.cz, kde Jakub Kohák názorně ukazuje, jak aplikace funguje v praxi.
„Principem kampaně je přimět naše zákazníky, aby se v čase předvánočních nákupů vzdali drobnosti ve prospěch druhých,“ vysvětluje hlavní myšlenku sbírky Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD CZ a dodává: „Pro většinu z nás je předvánoční čas dobou shonu a stresu, ale také obdobím, kdy bychom rádi pomohli ostatním. Proto se naše společnost snaží podpořit všechny zájemce o pomoc a co nejvíc jim příspěvek usnadnit.“ Novinkou v letošním roce je možnost darovat pohodlně i prostřednictvím online platby. V aplikaci navíc uživatel okamžitě uvidí, jak peníze ušetřené třeba za kávu, časopis, zákusek nebo nové boty mohou pomoci a co si daná organizace za takovou částku pořídí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva