AMSP ČR vyhlašuje otevřenou válku nepodloženým útokům proti OSVČ

26.03.2015 9:40

Na základě trvale zkreslených argumentů při rétorice proti živnostníkům, vyhlašuje Asociace malých a středních a podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) nulovou toleranci proti každému, kdo použije ve veřejné diskusi zásadně chybných údajů.

AMSP ČR vyhlašuje otevřenou válku nepodloženým útokům proti OSVČ
Foto: AMSP ČR
Popisek: logo AMSP ČR

Fakticky tím AMSP ČR opětuje množící se útoky a vyhlašuje otevřenou válku každému, kdo si neověří fakta a vystřelí na živnostníky s použitím nesmyslných čísel. S každým „veřejným blábolem,“  cíleným proti živnostníkům bude AMSP ČR seznamovat téměř 250 tisíc podnikatelských subjektů a současně bude takové útoky medializovat. Začínáme poslancem Ladislavem Šinclem, který se spletl o řád při porovnání odvodů OSVČ a zaměstnanců.

AMSP ČR se nebrání jakékoliv diskusi, ale ta musí být podložena fakty, což bohužel většinou chybí. Množí se chaotické argumenty kritiků OSVČ, kteří zjevně špatně informují o daních z příjmů, sociálních a zdravotních odvodech,  kteří si o desítky procent pletou počty podnikatelů a míchají dohromady počty živnostenských oprávnění s celkovým počten živnostníků a kteří nesprávně porovnávají historická čísla se současností, aniž by si dali práci podívat se na metodiku výpočtu v minulosti a nyní. Ačkoliv se většina údajů dá ověřit, vítězí ideologické přesvědčení a snaha rychle marketingově zaujmout, výsledkem čehož je naprosto zkreslený  pohled na reálný přínos nejmenších podnikatelů.

Karel Havlíček, předseda AMSP ČR  tomu dodává: „Cílem není nikoho dehonestovat kvůli názoru, ale každý veřejný činitel si musí uvědomit, že skončila doba, kdy se podíval do internetového vyhledávače a vyřknul názor. Jejich povinností je pracovat s ověřenými údaji z věrohodných zdrojů a pokud tomu tak nebude, musí nést odpovědnost. Rozumíme marketingové zkratce, vtipu a částečně i polopravdě. Ale nehodláme tolerovat fatální chyby, které jakoukoliv smysluplnou diskusi dopředu posunou do jiné roviny. Docílíme toho, že se politik bude bát neověřit si informaci.“

„Dlouhodobě shromažďujeme veškerá data o MSP a disponujeme dnes nejkvalifikovanějším archivem informací o tomto segmentu trhu. Budeme velmi pečlivě sledovat každé vyjádření veřejného činitele a pokud se nebude jeho tvrzení zakládat na pravdě a rozdíl bude zásadní, potom selhání dotyčného zmedializujeme. Současně ale nabízíme komukoliv konzultaci a rádi poskytneme každému, kdo o to projeví zájem, aktuální informace,“  dodává Havlíček.

Na úvod zveřejňujeme „kalkulaci“ odvodů OSVČ a zaměstnanců dle poslance Ladislava Šincla (ČSSD) a srovnáváme se správnými údaji: http://www.podnikatel.cz/clanky/dalsi-chybny-vypocet-odvodu-zivnostniku-poslanec-sincl-se-spletl-o-jeden-rad/

Asociace malých a středních podniků a živnostníků České republiky sdružuje na otevřené, nepolitické platformě malé a střední podniky a živnostníky i jejich organizace z celé republiky a byla založena v r. 2001. Zastupuje zájmy cca 260 tisíc podnikatelských subjektů napříč obory. Od r. 2009 realizuje sérii unikátních NEZÁVISLÝCH PRŮZKUMŮ o názorech podnikatelů na problémové oblasti podnikání, jejichž výsledky jsou stěžejním podkladem pro klíčová stanoviska Asociace. Hlavními oblastmi zájmu jsou jak tradiční tak trendové obory. Aktuálními tématy jsou rodinné podnikání - viz projekt RODINNÁ FIRMA, začínající podnikatelé - viz projektu SVOU CESTOU-young business, projekt na podporu řemesel FANDÍME ŘEMESLU!, projekt na podporu žen v podnikání PODNIKAVÁ ŽENA a projekt pro přípravu na elektronickou evidenci tržeb pro gastro, maloobchod a drobné podnikání MALÝ OBCHOD. Asociace spolupracuje s vládou, jednotlivými ministerstvy a v uplynulých letech iniciovala řadu zákonných opatření. Je připomínkovým místem k připravované legislativě, členem Podnikatelské rady a řady dalších poradních orgánů vlády a ministerstev vč. hodnotitelských komisí. Pro své členy poskytuje především INFORMAČNÍ SERVIS, PORADENSTVÍ a ANALÝZY zaměřené cíleně na segment malých a středních podniků a živnostníků z celé řady oblastí, dále účast na odborných akcích, seminářích, konferencích, setkáních podnikatelů v ČR i v zahraničí a celkové prosazování zájmů tohoto segmentu vůči vládě, parlamentu a dalším institucím. Členové mohou dále využívat exkluzivních  nabídek a benefitů partnerů AMSP ČR, Asociace vyhlašuje také vlastní Grantový program pro členy AMSP ČR. S cílem zviditelnění živnostníků i malých a středních firem poskytuje asociace záštitu, nominuje a je odborným hodnotitelem řady podnikatelských soutěží. Asociace je jedním ze zakladatelů Koalice pro transparentní podnikání. www.amsp.cz

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: AMSP ČR

Mgr. Karel Krejza byl položen dotaz

Naše obrana

Jak bude ČR dál podporovat Ukrajinu, když jsou naše zásoby vyčerpány (tvrdí to Černochová)? A kde se najednou vzaly finance na nákup další munice? Zajímalo by mě taky, nakolik jsme zásobeni sami pro sebe a jestli máme vůbec dost velkou armádu (asi ne, když se uvažuje o obnovení povinné vojny)? Proto...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

22:04 Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

Ministerstvo spravedlnosti gratuluje týmu z odboru strategie a koncepce justice, který získal presti…