Acema Credit: Billboardy s pravopisnou chybou startují kampaň za pozorné čtení úvěrových smluv

11.06.2014 14:58

„Otočili se k Vám banky zády? Nezoufejte!“ hlásá Zdeněk Srstka na několika nových billboardech společnosti ACEMA Credit, nejvýznamnějšího českého poskytovatele nebankovních úvěrů.

Acema Credit: Billboardy s pravopisnou chybou startují kampaň za pozorné čtení úvěrových smluv
Foto: Acema
Popisek: Acema

Textař ani kreativní ředitel však o práci nepřišli, naopak dostali pochvalu za nápaditý start kampaně, která apeluje na pozorné čtení úvěrových a jiných finančních smluv. Akce je koncipována jako soutěž pro vnímavé kolemjdoucí. Pravopisnou chybu totiž obsahuje pouze malé množství billboardů, zbytek je v pořádku. Kdo objeví nejvíce chybných exemplářů, může vyhrát televizi, bazén či fotbalový míč.     

          

„Uspěchaná doba a neseriózní jednání finančních institucí bohužel vedou k tomu, že lidé se podepisují prakticky pod cokoliv. Až příliš důvěřují prodejcům, nečtou smlouvy a potom se nestačí divit. Proto jsme se rozhodli, že na problém upozorníme formou soutěže. Záměrně jsme přitom zvolili to nejzákeřnější prostředí: billboardy, kterých je všude záplava a které už dnes lidé sledují jen velmi povrchně. Odhalit chybu ve shodě přísudku s podmětem může být stejně snadné jako odhalit to, že vás někdo ‚bere na hůl‘. Stačí pozorně číst,“ říká Petr Šíma, marketingový ředitel ACEMA Credit.

Soutěž s názvem Najdi chybu a vyhraj! probíhá po celé Praze do konce června. Lidé mohou zasílat své úlovky prostřednictvím facebookové stránky www.facebook.com/AcemaCredit. Vždy stačí na zeď či do zprávy vložit fotografii nebo adresu. Na vítěze čekají TV 50“ Panasonic, Marimex Bazén Tampa a oficiální míč MS ve fotbale 2014. Cílem kampaně je upozornit občany na stále častější zneužívání principu „co je psáno, to je dáno“ a přimět je k pozornému čtení smluv.

„Pověstní ‚kostlivci‘ se schovávají nejčastěji v poznámkách napsaných dostatečně malým písmem.  Zejména starší lidé pak prakticky nemají šanci odhalit, že na ně někdo něco zkouší. Repertoár je velice pestrý: mimořádné poplatky, sleva platná pouze při splnění tvrdých podmínek či nemravná výše pokuty za odstoupení od smlouvy. Naše smlouvy nic takového neobsahují, s klienty jednáme férově a narovinu. Ostatně také proto si můžeme dovolit spustit tuto kampaň,“ říká Petr Šíma. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

7:23 Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

Fair play, boj proti předsudkům, všestrannost a nutnost spolupráce rodičů a trenérů. To jsou témata …