„K tomuto kroku jsme se ve shodě s ministerstvem pro místní rozvoj rozhodli hlavně z toho důvodu, že v posledních několika letech došlo k velmi dynamickému vývoji know – how v oblasti marketingu a turismu“, sdělila generální ředitelka agentury Monika Palatková. „Z agentury CzechTourism se po změnách stane procesně řízená organizace podle nejnovějších trendů v oblasti průmyslového vnímání odvětví turismu, jak je přijaly národní centrály cestovního ruchu i v zahraničí, a dojde tak k efektivnějšímu propojení procesů a orientace na klíčové cílové skupiny“, dodává.
Na změně v organizaci agentury pracovalo nové vedení ministerstva pro místní rozvoj, zejména pak odbor cestovního ruchu, s novým vedením agentury několik měsíců. „Proces přizpůsobení organizační struktury CzechTourism novým požadavkům a potřebám vzešel z celé řady analýz ekonomických, technologických i personálních“, potvrdila ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
Cílem organizačních změn je nastartování dlouhodobého procesu, který povede nejenom k hledání nových tržních příležitostí a obchodně orientovaných aktivit podporujících regionální rozvoj, ale také k vysoké úspěšnosti a výkonnosti marketingových aktivit a zhodnocení veřejných i soukromých zdrojů. Rok 2015 tak může být považován za „přechodné“ období v tomto procesu. V rámci změn dojde k soustředění systemizovaných míst do věcných odborů, k posílení role jednotlivých zahraničních zastoupení, nově bude zřízeno např. oddělení product managementu a pozice brand managera. V dohledné době by se tak agentura CzechTourism měla stát profesionální, obchodně orientovanou a renomovanou marketingovou agenturou zajišťující konkurenceschopnost a růst hodnoty značky destinace Česká republika na zahraničním i domácím trhu.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva