Spolupráci zahájila se společností Walramcom, která se zabývá prodejem a distribucí produktů ze lnu setého, i se sítí restaurací Nordsee, které se specializují na pokrmy z mořských ryb. Součástí letních aktivit brněnské agentury byla propagace divadelních představení na zámku v Lednici ve spolupráci s firmou S Promotion. Agenturní tým se nově postará také o medializaci projektu Photorobot.cz. Společnosti Karsa Technologies pak agentura Lesensky.cz pomůže s propagací nástroje na monitorování cen v internetových obchodech.
„Dlouhodobě se snažíme proniknout našimi aktivitami i do oborů, ve kterých jsme ještě neměli příležitost se ukázat. Bez odbornosti v jednotlivých oblastech bychom samozřejmě neměli šanci uspět. Jsem proto rád, že se naše cesta kvality informace ukazuje správnou a na trhu si postupně získáváme stále větší prostor,“ uvedl Tomáš Skolek, vedoucí mediálního týmu agentury Lesensky.cz.
O agentuře Lesensky.cz
Agentura Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a svými referencemi se řadí mezi přední agentury v ČR. Byznys v mediální oblasti agentura vystavěla na seriózním vztahu s novináři, kterým předkládá kvalitní informace bez jakéhokoliv lobbování. Agentura se specializuje na komplexní marketingové služby, které vhodně propojuje s paralelními PR aktivitami.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva