„Přestože jsou plechovky v přebalu velmi pevně uchyceny, lze je zároveň snadno vyjmout. Otvory pro prsty pak spotřebitelům usnadňují pohodlný transport jednotlivých balení,“ říká Ing. Josef Kroulík, manažer off-trade marketingu z Budějovického Budvaru. Obal lze díky použití ekologické vlnité lepenky snadno recyklovat. Akční obal navíc poskytuje velmi zajímavou komunikační plochu. „Loni jsme akční „Májové balení“ využili při uvedení nápoje PardálOVO bezové na trh v rámci kampaně „Vyladili jsme ho tak, aby nás bavil oba“. Akční promo pack na 2 plechovky nám tak elegantně protáhl hlavní myšlenku celé komunikační kampaně až do regálů maloobchodních prodejen,“ vysvětluje Josef Kroulík. V letní sezóně pak byla využívána standardní varianta promo packu. „Protože tento obal se nám velmi osvědčil, počítáme s jeho využitím při nejrůznějších příležitostech i v budoucnu,“ dodává Josef Kroulík. Konstrukci obalu navrhla česká pobočka německé společnosti THIMM Verpackung GmbH + Co. KG.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva