Na zvýšení tržeb se nejvíce podílel segment doplňků stravy, k čemuž do značné míry přispělo loňské uvedení nového energetického nápoje XS Power Drink. „Úspěch XS Power Drink nás velice potěšil. V celkovém objemu se ho v Česku prodalo hned po Německu a Itálii nejvíce v Evropě,“ popisuje ředitelka Amway ČR Ildiko Dikošová. „Uvedli jsme na trh rovněž novou řadu luxusní kosmetiky ARTISTRY Youth Xtend, pokračujeme ve velmi úspěšných prodejích doplňků stravy NUTRILITE a výrobků pro domácnost,” dodává.
V Česku má společnost Amway aktuálně 17 zaměstnanců a 25 266 distributorů a registrovaných zákazníků. Před rokem byl tento počet o více než 2000 osob nižší. „Věříme, že Amway představuje jedinečnou podnikatelskou příležitost a alternativu běžného zaměstnání pro každého bez rozdílu věku či pohlaví. Vedle toho nabízíme možnost stát se registrovaným zákazníkem, což přináší řadu výhod. Právě tyto důvody připisujeme růstu našich registrovaných distributorů i zákazníků,” říká Ildiko Dikošová.
Z portfolia Amway jsou v současnosti v ČR nejprodávanější výrobky v oblasti výživy a zdraví, zejména značky NUTRILITE (39%), 29% prodejů pak tvoří výrobky v oblasti krásy a 22% výrobky péče o domácnost.
Během svého působení na českém trhu společnost Amway dosáhla tržeb ve výši 7,8 miliard korun.
O společnosti Amway
Amway je největší společností přímého prodeje na světě a podle žebříčku časopisu Forbes 28. největší americká soukromá firma. V roce 1959 ji založili Jay Van Andel a Rich DeVos ve městě Ada v USA. Nyní působí ve více než 100 zemích po celém světě zahrnující Asii, Afriku, Austrálii, Evropu a Severní a Jižní Ameriku.
V roce 2013 činily celosvětové tržby Amway 11,8 miliardy USD a s náskokem ji patří první místo mezi společnostmi přímého prodeje. Druhá je s 9,95 miliardami dolarů společnost Avon.
Amway má více než 21 000 zaměstnanců po celém světě a další 3 miliony Amway distributorů.
Amway nabízí více než 450 výrobků v oblasti krásy, výživy a domácnosti skrze značky NUTRILITETM (doplňky stravy), ARTRISTRYTM, beautycycleTM (kosmetika) či AMWAY HOMETM (výrobky pro péči o domácnost).
Všechny výrobky Amway vychází z vývoje ve vlastních výzkumných střediscích. Více než 700 vědců provede ročně přes půl milionu testů zaručujících nejvyšší kvalitu a bezpečnost. Amway vlastní 1000 patentů a dalších 800 jich je v procesu registrace.
Amway kvůli rostoucí poptávce investovala loni 375 milionů dolarů do výzkumu a vývoje, zejména do vlastních podniků ve Washingtonu, Californii, Michiganu, ale také v Indii, Číně či Jižní Koreji.
Společnost Amway nabízí zákazníkům záruku spokojenosti, která umožňuje vrácení i použitých výrobků. Rozsah této záruky dokonce převyšuje doporučení stanovené Světovou federací asociací přímého prodeje (WFDSA)
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva