Budvar: Reklamní kampaň „NE z nás dělá to, čím jsme“ získala stříbrnou cenu EFFIE 2013

25.11.2013 12:17 | Zprávy

Reklamní kampaň na značku Budweiser Budvar, nazvaná „NE z nás dělá to, čím jsme“, získala další prestižní ocenění od odborné veřejnosti.

Budvar: Reklamní kampaň „NE z nás dělá to, čím jsme“ získala stříbrnou cenu EFFIE 2013
Foto: red
Popisek: Budějovický Budvar

Po udělení hlavní ceny - Grand Prix – v uznávané soutěži reklamní kreativy Louskáček letos na jaře byla kampaň „NE“ oceněna i stříbrnou EFFIE v soutěži o nejefektivnější reklamní kampaň roku 2013 v kategorii Nápoje. Klíčovou a pro veřejnost zřejmě nejznámější částí kampaně byl televizní spot s Janem Třískou. Kampaň „NE“ však byla mnohem rozsáhlejší a skládala se z imageové a produktové části. Jako média využívala televizi, kino, tisk a POS předměty. Nedílnou součástí byly i on-line aktivity – např. Galerie NE či satirický web „EuroBéčko“ nahlížející na to, co by se stalo, kdyby jihočeský pivovar začal říkat ANO.

V místech prodeje kampaň doplnily akční multipacky na světlý ležák Budweiser Budvar. Kampaň vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt.

„Ocenění Effie je satisfakcí za odvahu a odměnou za odříkání všech, kdo se na kampani podíleli. Protože kampaň není „jen“ komunikace. Je to závazek, norma našeho počínání. Za největší úspěch považujeme to, že se nám podařilo přesvědčit naše obchodní oddělení, které mělo zpočátku obavy z příliš „intelektuálského ladění“ kampaně. Naštěstí se ukázalo, že téma rezonuje v celé společnosti, že jsme věrohodní jako značka i jako výrobek a že spotřebitelé vnímají důležitost úcty k trvalým hodnotám i tvrdohlavost nás jako výrobce pozitivně. Effie si velmi vážíme, protože dopad kampaně na myšlení spotřebitelů a jejich ochotu upřednostnit Budweiser Budvar jiným značkám je klíčový,“ říká Jana Kubištová, vedoucí oddělení marketingu z Budějovického Budvaru.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Často mluvíte o lidech v exekuci nebo inslovenci

Ale zamýšlel jste se někdy na tím, jak minimalizovat to, aby se do nich lidé dostávali? A když už, aby to pro ně nebylo úplně likvidační - hlavně teda exekuce. Vím, že jste prosadili milostivé léto, ale to problém zcela neřeší a také nebylo určeno pro všechny. PS: Zabýváte se i přístupem exekutorů, ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

HK ČR: Aktivní Česko spouští registrace do třetího ročníku kampaně AKTIVNÍ ZÁŘÍ 2025

7:16 HK ČR: Aktivní Česko spouští registrace do třetího ročníku kampaně AKTIVNÍ ZÁŘÍ 2025

Nadační fond Aktivní Česko dnes oficiálně spustil registrace do třetího ročníku celonárodní kampaně …