Loňský zájem českých spotřebitelů potvrdil vysoký obchodní potenciál tohoto alkoholického nápoje, který je zajímavou alternativou ke sladovým alkoholickým nápojům, míchaným pivním nápojům nebo vinným střikům. „Objem prodeje jsme loni zvýšili na dvojnásobek. Považujeme to za velký úspěch, neboť jsme do propagace značky vložili ve srovnání s konkurencí jen zlomek prostředků,“ říká Bc. Zdeněk Filip, brand manažer značky SOMERSBY z Budějovického Budvaru. Za prodejním úspěchem stojí jednak rozšíření sortimentu o ostružinovou příchuť, zavedení prodeje v sudech a také výrazný nárůst počtu prodejních míst.
„V letošním roce očekáváme další dynamický nárůst prodeje SOMERSBY. Značku podpoříme řadou aktivit zejména v hudebních klubech a na letních festivalech. Pro venkovní akce máme připraven velký stan s kapacitou 300 lidí. Chceme zvyšovat i počet míst s čepovaným ciderem,“ dodává Zdeněk Filip. V klubech po celé republice budou letos probíhat „SOMERSBY party“ se špičkovými českými i zahraničními DJ´s. SOMERSBY bude partnerem květnového „Magnetic festivalu“, jednoho z největších setkání příznivců elektronické hudby v České republice. SOMERSBY se znovu stane i generálním partnerem soutěže „Maturantka roku“. „Tato celostátní soutěž krásy získává stále větší popularitu a také proto se její finále přesune z Českých Budějovic do Prahy,“ uzavírá Zdeněk Filip. Čepovaný SOMERSBY se letos objeví na drum & bass festivalu „Let It Roll Open Air 2015“ i na mnoha dalších akcích.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva