Objem inzerce realizované v roce 2014 a 2013 u vydavatelství MAFRA byl v porovnání s jinými, zejména oborově specializovanými médii zanedbatelný – tvořil jen okolo 3 % z celkové investované sumy (na konference pořádané tímto vydavatelským domem nepřipadá ani 1 % z celkové sumy určené na tyto typy akcí).
Spolupráce se zmíněnou značkou probíhá dlouhodobě. Začala ještě před rokem 2013, tedy nikoliv až v okamžiku, kdy se Andrej Babiš stal majitelem vydavatelství. Snahou autorů článku však očividně nebylo upozornit na všechna fakta, ale vybrat pouze ta, která zapadají do jejich předem nastaveného scénáře.
Jak bylo uvedeno i v odpovědi pro Jana Čiháka ze serveru Neovlivni.cz, ČEPS bývá během roku standardně partnerem několika odborných konferencí. Takové akce jsou nejen v zájmu společnosti, ale účast na nich je rovněž i jejím úkolem. ČEPS, a.s. proto bude na akcích podobného typu participovat i nadále. Bez ohledu na to, kdo podobné akce pořádá, nebo zda za ně společnost někdo kritizuje.
Server se také mýlí, když řadí ČEPS, a.s. ke státním podnikům (těmi jsou např. Česká pošta, Státní tiskárna cenin a další). Společnost ČEPS není zřízená státem na základě Zákona o státním podniku. Jedná se o akciovou společnost, jejímž jediným akcionářem je (v současné chvíli) stát. Správu majetkového podílu vykonává Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva