ČEZ představil výhodný produkt GARANT a další novinky pro zákazníky

07.10.2014 14:20

Zákazníci ČEZ nyní mohou díky nové produktové řadě GARANT ušetřit 10 % na ceně silové elektřiny. Získají navíc záruku, že jim po dobu dvou let může cena elektřiny jenom klesat. ČEZ současně představuje celou řadu dalších opatření zvyšujících komfort zákazníků.

ČEZ představil výhodný produkt GARANT a další novinky pro zákazníky
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

„Cena silové elektřiny je v současné době na rekordně nízké úrovni, proto se zákazníkovi jeví jako výhodné si ji zafixovat. Dilema, zda nakonec neprodělá, s naší novou nabídkou odpadá – pokud elektřina zlevní, sníží se cena i pro zákazníka,“ říká Daniel Beneš, generální ředitel Skupiny ČEZ. ČEZ GARANT je určen pro domácnosti a malé podnikatele, a to jak z řad stávajících zákazníků, tak i těch, kteří si zvolí ČEZ jako svého dodavatele nově. Například domácnost, která elektřinou i topí, ušetří oproti běžnému tarifu letošního roku v průměru 2300 Kč* za rok. A to vše nad rámec již provedeného snížení cen o 20 %, které ČEZ svým zákazníkům poskytl za poslední dva roky a díky kterému ušetřily domácnosti, které elektřinou i topí, v průměru téměř 5 000 Kč*.

Novou výhodnou nabídkou elektřiny ale vylepšení pro zákazníky ČEZ nekončí. Na základě průzkumů zákaznické zkušenosti ČEZ učinil celou řadu kroků ke zjednodušení a zpřehlednění komunikace se zákazníky a také posílil know-how obsluhy Zákaznických center pro řešení i složitějších technických požadavků z oblasti distribuce. Od května platí nový Zákaznický kodex, který definuje standardy, které se ČEZ snaží poskytovat při vyřizování veškerých požadavků zákazníků. „Od začátku letošního roku jsme postupně zavedli zhruba tři desítky opatření. Patří mezi ně i zdánlivé drobnosti, jako třeba zkrácení automatické hlasové provolby na Zákaznické lince. Z průzkumů mezi zákazníky nám ale vyšlo, že právě takové změny lidé nejvíce ocení,“ doplňuje Pavel Cyrani, ředitel divize obchod a strategie Skupiny ČEZ.

Z dalších novinek je pro zákazníky připraven Energetický rádce ČEZ, díky němuž snadno zjistí, jak s energiemi nakládat efektivněji. ČEZ přichází také se službou speciálního poradenství v oblasti energetické legislativy. Nově zákazníkům nabídne pomoc například při změně dodavatele, řešení dědictví nebo v případě insolvence. Rychle a snadno si zákazníci obslouží svůj účet přímo ze svého telefonu přes mobilní aplikaci ČEZ ON-LINE. V plánu je také zavedení nových platebních nástrojů nebo informování zákazníků o plánovaných odstávkách. 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Porodnost

Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

22:04 Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

Ministerstvo spravedlnosti gratuluje týmu z odboru strategie a koncepce justice, který získal presti…