„Velice si vážíme toho, že v hlavní kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna jsme opět mezi třemi nejúspěšnějšími a těší nás, že patříme mezi tři nejlepší také v kategorii Klientsky nepřívětivější neživotní pojišťovna,“ oceňuje výsledky soutěže generální ředitel ČPP Jaroslav Besperát. „Anketa patří na finančním trhu k nejobjektivnějším, komplexně hodnotí produkty a služby pojišťoven na základě detailní analýzy dat. Za obhájením našeho loňského úspěchu a ziskem další ceny stojí především kvalitní spolupráce všech zaměstnanců a špičková péče o naše klienty,“ doplnil Besperát.
V devátém ročníku projektu „Nejlepší pojišťovna“ bylo hodnoceno 14 neživotních pojišťoven. Analytici je porovnávali z hlediska produktové nabídky a služeb, dostupnosti, komunikace a celkového přístupu ke klientovi a zaměřili se i na jejich hospodářské výsledky, které vypovídají o finanční stabilitě přihlášených společností. „Soutěž prověřuje finanční instituce po všech stránkách, výsledky projektu tedy mohou být pro zákazníky spolehlivým vodítkem při výběru vhodné pojišťovny,“ zdůraznil Besperát.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva