Pokrývání poboček bezdrátovým internetem je součástí dlouhodobé strategie, která spoléhá na co nejširší možnosti elektronické komunikace. „Chceme, aby naši klienti mohli velkou část komunikace s pojišťovnou řešit elektronicky z pohodlí svého domova. Rovněž zodpovídáme dotazy klientů na chatu na webových stránkách i na sociální síti Facebook, kde máme již více než 27 tisíc fanoušků,“ přibližuje možnosti digitální komunikace tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová.
Zároveň ČPZP investuje do zkvalitňování celorepublikové sítě poboček. „Na tradiční formu komunikace nerezignujeme, síť poboček neustále modernizujeme a v případě potřeby i rozšiřujeme. Jednou z novinek pro tento rok je instalace platebních terminálů na vybrané pobočky,“ představila jednu z inovací mluvčí pojišťovny. Prostřednictvím platebních terminálů lze uhradit platbu zdravotního pojištění, penále nebo připojištění pro cesty a pobyt v zahraničí. „Přijímáme čipové, magnetické a bezkontaktní platební karty, ze strany pojištěnců je o tuto službu zájem,“ potvrzuje mluvčí Mazurová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV