Oficiální tisková zpráva ČTÚ, která používá výrazy „může být“, „podle stížností“, „podezření“ a řadu dalších výrazů, nepřinesla žádná seriózní fakta:
U:fon eviduje od r. 2012 pouze 4 stížnosti
Od prosince 2012, kdy mobilní síť U:fon převzal nový operátor Air Telecom, a.s., jsou evidovány pouze čtyři stížnosti na jeho obchodní zástupce. V žádném případě nejde o nárůst či vysoké číslo, jak uvádí ČTÚ.
Air Telecom prodává primárně skrze eshop a infolinku
Prodej telefonních, mobilních a internetových služeb mobilního operátora Air Telecom probíhá především přes jeho webové stránky www.airtelecom.cz, infolinku 811 811 811 a přes partnerské prodejny.
ČTÚ si plete Air Telecom s U:fonem
Prodej služeb, který probíhá prostřednictvím certifikovaných obchodních zástupců, je minoritní a jde o služby mobilní sítě U:fon, nikoliv mobilní sítě Air Telecom.
Každý obchodní zástupce sítě U:fon se zákazníkovi na schůzce prokazuje průkazkou s názvem společnosti a číslem, na němž si lze ověřit, že prodejce u naší společnosti pracuje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva