Výrazný nárůst prodejů zaznamenal týdeník Sedmička v posledním dubnovém týdnu s Ivetou Bartošovou na titulní straně.
„Přízeň čtenářů nás moc těší. V Sedmičce jsme se rozhodli jít cestou původních článků a rozhovorů a jsme rádi, že to oceňují i naši čtenáři,“ uvedl šéfredaktor magazínu Sedmička Miroslav Graclík.
„Rekordní prodej časopisu Sedmička a skvělé prodeje i našich dalších titulů jsou dobrou zprávou pro celé vydavatelství a motivují všechny redakce k novým nápadům a vylepšením,“ řekl Daniel Köppl, generální ředitel vydavatelství Empresa Media.
Vydavatelství v uplynulých měsících přišlo na trh hned se dvěma novými tituly. Společenský časopis Exkluziv doplnil portfolio vydavatelství o čtrnáctideník a magazín Interview o měsíčník.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva