Časopisy Instinkt a Sedmička jsou nejrychleji rostoucími týdeníky na trhu

07.08.2015 11:32

Tištěné společenské magazíny Sedmička a Instinkt zaznamenaly výrazný nárůst čtenářů. Ukázaly to nejnovější výsledky výzkumu Media projektu, který sledoval čtenost novin a časopisů za období prvního pololetí 2015.

Časopisy Instinkt a Sedmička jsou nejrychleji rostoucími týdeníky na trhu
Foto: Empresa Media
Popisek: Časopis Sedmička.

Instinkt a Sedmička jsou nejrychleji rostoucími týdeníky na trhu. Instinkt získal meziročně 22 600 nových čtenářů a každé jeho vydání tak čte nyní 105 800 lidí. Sedmičku čte aktuálně 363 300 čtenářů, což je o 5 200 čtenářů více než loni. Úspěch vydavatelství doplňuje i zpravodajský magazín Týden, který oproti poslednímu měřenému období posílil o 9 400 čtenářů a čte ho nyní pravidelně 150 600 lidí.

Majitel vydavatelství Empresa Media Jaromír Soukup přičítá úspěch zmíněných titulů zejména kvalitní práci jednotlivých redakcí a správně zvolenému obsahu časopisů.

„Nárůstu čtenářů u našich časopisů Sedmičky a Instinktu si velmi vážíme zejména z důvodu, že většina konkurenčních společenských titulů o své čtenáře přišla“, okomentoval data generální ředitel vydavatelství Empresa Media Daniel Koppl.

Meziroční vývoj čtenosti společenských titulů za první pololetí roku 2015:

Týden je vyhledáván zejména ekonomicky aktivními lidmi s vyšším vzděláním a příjmy, Instinkt čtou především velmi vzdělané ženy ve věku 20 až 55 let. Sedmičku čtou čtenářky ve středním věku se zájmem o celebrity, příběhy, zdraví a TV program.

Všechny tiskové tituly Empesa Media zasáhnou dle Media Projektu týdně necelých 700.000 lidí. Další čtenáře pak mají nové úspěšné tituly Exkluziv a Interview, které zatím nejsou v rámci Media Projektu měřeny.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PR článek

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

7:23 Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

Fair play, boj proti předsudkům, všestrannost a nutnost spolupráce rodičů a trenérů. To jsou témata …