„Můžeme potvrdit, že už během listopadu navštívilo naše prodejny srovnatelné množství zákazníků jako loni, kdy do nákupu dárků velmi zasáhla intervence ČNB,“ zmiňuje Jana Choroušová, tisková mluvčí společnosti Datart. „Největší zájem je zatím o sortiment malých kuchyňských spotřebičů a příslušenství k mobilním telefonům a tabletům (např. powerbanky, držák na selfie fotky). Velký boom ale zažívají i fitness produkty jako chytré náramky, monitory aktivit apod.“
Přestože už Češi začali v posledních týdnech díky Vánocům více utrácet, z výzkumu Datartu je zřejmé, že největší vlna nákupů ještě přijde. 73 % respondentů (z téměř tří tisíc) pořizuje dárky během prosince, z toho 58 % ještě včas a 15 % až na poslední chvíli, leckdy přímo na Štědrý den. Povánoční výprodeje ke koupi dárků využívají 2 % dotazovaných.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva