Tři čtvrtiny českých spotřebitelů říká, že při nákupu potravin je pro ně právě KLASA významným vodítkem, zda daný produkt koupit. Stejné procento výrobců potravin pak potvrzuje, že logo KLASA má výrazný vliv na zvýšení prodeje jejich potravin. Proto bude 82 % z nich usilovat o získání loga i na další výrobky.
„Jsme rádi za podporu, kterou nám značka kvality dává, stejně tak si vážíme toho, že se můžeme účastnit i aktivit, které KLASA realizuje,“ říká Miroslava Valovičová z pekárny Lično. V období říjen 2012 – prosinec 2013 investoval Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) do komunikační podpory značky kvality KLASA přibližně 300 milionů korun. Že šlo o dobře zúročenou investici, potvrzují průzkumy STEM/Mark, které prokázaly, že spontánní znalost značky skokově vzrostla z 65 % na aktuálně stabilních 88 %. Své konkurenty v tomto klíčovém marketingovém ukazateli KLASA několikanásobně předstihla .

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva