Česká pojišťovna vybrala novou kreativní agenturu

28. 2. 2016 19:58

Česká pojišťovna bude nově spolupracovat s komunikační agenturou Young and Rubicam. Ta zvítězila ve výběrovém řízení vyhlášeném koncem minulého roku. Young and Rubicam začíná pro pojišťovnu pracovat již od začátku února, a to jak v oblasti ATL, tak i BTL. Starat se bude zejména o přípravu mediálních kampaní a jednotný vzhled marketingových materiálů v obchodní síti.

Česká pojišťovna vybrala novou kreativní agenturu
Foto: red
Popisek: Česká pojišťovna

Výběrové řízení probíhalo od září 2015 a zúčastnilo se celkem osm agentur. Pět postoupilo do užšího výběru, finálového kola se pak zúčastnila trojice z nich (Young & Rubicam, WMC Grey, VCCP).

„V rámci tendru byla ověřována především schopnost agentur navrhnout dlouhodobý jednotný komunikační koncept, jeho originalita a praktičnost,“ popisuje proces výběru Jan Chvojka, marketingový ředitel České pojišťovny a dodává: „Součástí hodnocení byl také výzkum, který předložené komunikační koncepty testoval na zadaných cílových skupinách.“

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

ČD: Dopravně vzdělávací institut (DVI) vede Blanka Havelková

15:05 ČD: Dopravně vzdělávací institut (DVI) vede Blanka Havelková

Do čela DVI, který poskytuje služby především v oblasti železničního vzdělávání, byla v červnu zvole…