Na podkladě výsledků českých žáků z mezinárodního šetření TIMSS 2011 a 2015 hledala ČŠI společné a rozdílné znaky ve velmi úspěšných a naopak méně úspěšných třídách. Podle jejího zjištění jsou téměř všichni žáci ve velmi úspěšných třídách vyučováni učiteli s minimálně magisterským stupněm vzdělání a snahou dále se profesně zdokonalovat. V méně úspěšných třídách jsou to jen čtyři pětiny učitelů, navíc s menší mírou ochoty pracovat na svém profesním růstu. Ve velmi úspěšných třídách učí učitelé, kteří jsou o něco spokojenější se svým povoláním, než je tomu u učitelů méně úspěšných tříd.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva