Na dvě tisícovky dětí, ale i na ostatní, návštěvníky festivalu čekalo v Modré zóně České spořitelny a na stánku Nadace Depositum Bonum spousta zábavy a atrakcí, které neměly daleko ke školní látce, přesto přilákaly stovky návštěvníků, aby si je vyzkoušeli nebo prověřili svoje přírodovědné znalosti. Názornou a vtipnou formou objevovali fyziku kolem nás, a nebo si jen prostě přišli zahrát ruské kuželky, fotbálek, vyfotit se ve fotokoutku, udělat si vlastní účes v hair styling koutku a soutěžit o herní konzoli Nintendo Wii U. Česká spořitelna rovněž prezentovala projekt DreamCatcher, který plní sny mladým ve věku 13 - 26 let. Na základě hlasování veřejnosti a odborné poroty jsou vybírány nejzajímavější projekty, které získají finanční podporu od České spořitelny.
„Jako generální partner jsme chtěli prezentovat naše zaměření na podporu nejen kultury, ale i kvalitní multižánrové zábavy, kterou si užijí nejen dospělí, ale i jejich děti. Naše Modrá zóna plná her a zábavy i stánek Nadace Depositum Bonum byly neustále plné, což dokazuje, že se náš záměr podařil,“ řekl Tomáš Kolář, ředitel odboru korporátní marketing a sponzoring České spořitelny.
Letošní festival Colours of Ostrava hostil 41 000 návštěvníků, kteří během čtyř festivalových dní vybrali ze dvou mobilních bankomatů České spořitelny více než 6 mil. Kč. Česká spořitelna připravila pro své klienty 20% akční slevu na vstupném.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva