Česká spořitelna značkou BLUE cílí na klienty ze střední příjmové třídy, kteří od banky očekávají široký servis a rozsah služeb osobního bankovnictví ve vysokém standardu. Službu BLUE ale mohou využívat všichni klienti České spořitelny, měsíční příjem minimálně 30 tis. Kč nebo bilanční suma na účtu ve výši 500 tis. je však opravňuje k tomu, že získají slevu z ceníkové sazby za službu. Česká spořitelna chce navázat celoživotní vztah s klientem, a službu BLUE proto vystavěla tak, aby banka mohla efektivně řešit jeho potřeby v každé fázi jeho životního cyklu, od začátku produktivního věku až do penze.
„Jelikož je osobní bankovnictví v poslední době na trhu trendem, který oceňuje stále více lidí, rozhodli jsme se být první, kdo tuto službu klientům nabídne pod samostatnou značkou. Chceme, aby nová značka přitáhla pozornost k našemu stávajícímu modelu obsluhy prostřednictvím osobních bankéřů. Pod značkou BLUE chceme do budoucna portfolio služeb obohacovat a přitáhnout pozornost ještě více klientů,“ říká Josef Havelka, marketingový ředitel České spořitelny.
Se službou BLUE klient získá služby osobního bankéře a možnost poradenství a komplexního finančního plánování. Klientům nabízíme i možnost komunikovat dalšími kanály. Například kontaktovat telefonicky virtuálního bankéře nebo využít Busy banking či SERVIS 24 Mobilní banku. Služba BLUE také nabízí širokou škálu investičních příležitostí a služby investičního specialisty. Klient získá oproti trhu výhodnější sazby i na spotřebitelských úvěrech. Vstupenkou do služby BLUE je osobní konto – při splnění základních podmínek je cena 120 Kč, pokud se však klient bude držet doporučení osobního bankéře a svého finančního plánu, službu bude mít zdarma. Společně s ním mohou službu za zvýhodněnou cenu získat i spřízněné osoby: manžel/manželka, partner/partnerka a děti. Osobní konto služby BLUE zahrnuje všechny transakce v ČR zdarma, včetně výběrů z bankomatů České spořitelny, platební karty VISA Gold, kontokorent, spořicí účet až do výše 150 000 Kč zůstatku úročený 1 %. Klienti BLUE mohou využít i kreditní karty World s exkluzivním programem Master Card Elite Program.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
ČEZ letos zprovoznil už 74 nových stanic, v síti jich je momentálně celkem 916. Výstavbu táhnou ultr…
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života