Česká televize získala po třetí v řadě Zlatou pecku

28.02.2015 9:02

V jubilejním 20. ročníku prestižní soutěže kreativity v reklamě Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace bodovala Česká televize s product placementem v zábavně-vzdělávacím pořadu Hlava rodiny.

Česká televize získala po třetí v řadě Zlatou pecku
Foto: Hans Štembera
Popisek: Česká televize, ilustrační foto

„Aby byl product placement efektivní, je potřeba, aby se protnuly zájmy a požadavky jak tvůrců, tak zadavatelů. V praxi to znamená, že projekty tohoto typu nedělá Česká televize za každou cenu, naopak, pečlivě dbá na to, aby zapojení produktu do děje bylo přirozené a organické,“ říká výkonný ředitel obchodu České televize Hynek Chudárek a dodává: „V edukativním pořadu o rodinných financích Hlava rodiny se to podařilo.“

Česká televize si Zlatou pecku za product placement odnáší pravidelně od roku 2012, kdy se tato kategorie osamostatnila. V roce 2012 ji získala za díl retro seriálu Vyprávěj o příchodu inzertního časopisu Annonce na český trh. Následovala Zlatá pecka 2013 za umístění produktů značky Apotheke do pořadu Herbář.

Celkem se do letošního ročníku této nejstarší soutěže kreativity v reklamě v České republice přihlásilo 38 českých a 8 slovenských agentur a zadavatelů se 141 příspěvky. Osmičlenné porotě letos předsedal Robert Vano.

Product placement je typ obchodního sdělení, který Česká televize může ze zákona vysílat. Česká televize však dbá na to, aby byla vždy zachována její redakční nezávislost a aby nebyly nijak narušeny charakter ani dramaturgie pořadu.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Česká televize

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

7:23 Tak určitě! Nová kampaň na obrazovkách České televize propaguje pozitivní hodnoty ve sportu

Fair play, boj proti předsudkům, všestrannost a nutnost spolupráce rodičů a trenérů. To jsou témata …