České aerolinie spustily svoji novou podzimní kampaň

28.08.2015 15:09

Sloganem „Jste připraveni na cestu?“ lákají České aerolinie zákazníky ke své aktuální podzimní kampani, která v úterý odstartovala. Potrvá do 7. září 2015 a objeví se na osmnácti trzích včetně českého, italského, španělského, francouzského či německého.

České aerolinie spustily svoji novou podzimní kampaň
Foto: ČSA
Popisek: ČSA

Jedná se o kombinovanou kampaň podporující image společnosti a sekundárně komunikující speciální tarify do vybraných evropských destinací. Cílem kampaně je upozornit veřejnost na výhodné nabídky letenek, jež České aerolinie nabízejí na podzim letošního roku.  Tím dávají svým klientům možnost prodloužit si letní dovolenou nebo si naplánovat prodloužený víkend v Evropě během nadcházejícího podzimu.

Letenky zakoupené během kampaně mohou cestující využít až do 31. prosince 2015. Díky tomu je tedy možné již teď si za výhodné ceny letenek naplánovat návštěvu adventních trhů v některé z evropských metropolí nebo si zaletět na předvánoční nákupy. Ceny letenek začínají již od 1 515 Kč za jednosměrný let včetně všech poplatků, přičemž letenky za zvýhodněné ceny lze zakoupit do celé řady destinací, včetně Edinburghu, Bruselu, Milána, Benátek či Nice.

Nová kampaň Českých aerolinií se na českém trhu objeví v online i offline médiích. S vizuálem kampaně se setkají například návštěvníci portálů Google.com či vybraných cestovních kanceláří a agentur, uživatelé webových stránek Česko-slovenské filmové databáze nebo Úschovna.cz, ale i čtenáři zpravodajských webů iDNES.cz nebo Cestovani.iDNES.cz. Kampaň bude rovněž podpořena reklamou na Facebooku.

V Praze kampaň podpoří síť roll-boardů (například v ulicích Evropská, Argentinská, 5. května atd.) a citylighty v centru města (Václavské náměstí, náměstí Míru, Hybernská, náměstí Republiky atd.) Nebude chybět ani tradiční reklama na tramvajích, která bude tentokrát doplněna o velkoformátový polep. Součástí media mixu je i printová podpora v deníku Metro a advertorialy v life-stylových titulech Tina, TV Revue, Žena a život a TV Max.

Na zahraničních trzích bude aktuální podzimní kampaň Českých aerolinií komunikována zejména přes online kanály prostřednictvím Google Adwords, například na trzích ve Francii nebo Velké Británii také ve službě Skype.

Copywriting i kreativní zpracování nové podzimní kampaně bylo zrealizováno interně grafiky a marketingovým týmem Českých aerolinií. Společnost na vývoji kreativního konceptu nespolupracovala s žádnou reklamní či komunikační agenturou.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

migranti

Dobrý den, prohlášení Nerudové o migrantech jsem taky nepobral. Ale můj dotaz zní, zda se ví, kolik je v ČR aktuálně migrantů? A co si myslíte o migrantech z Ukrajiny? Máme je přijímat?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Bezpečnostní rada státu se zabývala vnitřní bezpečností i prognózou možných rizik

13:21 Úřad vlády: Bezpečnostní rada státu se zabývala vnitřní bezpečností i prognózou možných rizik

V pondělí 22. dubna 2024 se ve Strakově akademii uskutečnilo zasedání Bezpečnostní rady státu. Mezi …