„O obou verzích lze říct, že jsou to po všech stránkách úplně nové aplikace, počínaje grafikou, uspořádáním, logikou navigace, obsahem, používanou technologií komunikace až po celkovou funkcionalitu, rychlost a výkon. Původní verze aplikací byly zastaralé, složité a nefunkční např. při kombinaci různých úrovní služeb a omezovaly nás také při zavádění novinek. Z pohledu funkcionality jsou nové aplikace v těch službách, jež nabízejí, naprosto shodné s naším webem. Jsou přizpůsobeny nejnovějším trendům a uživatelsky přátelské bez zbytečných mezikroků. Po jejich nasazení očekáváme zvýšení počtu objednávek realizovaných na mobilních telefonech o minimálně 50 % v celé naší síti. Spolu s tím počítáme také s vyšším využíváním mobilního odbavení,“ uvedl Ján Tóth, ředitel Českých aerolinií pro Obchod a marketing.
Aplikace Českých aerolinií umožní klientům kromě rezervace a nákupu letenek a odbavení pomocí mobilního telefonu nově také nákup vybraných doplňkových služeb, jako například přednostní výběr a rezervaci sedadla, nadváhu či další kus zavazadla, cestovní pojištění nebo vstup do salonků. Novým je i systém nákupů, které zákazník realizuje v podobě nákupního košíku. Společnosti to umožňuje bez omezení přidávat další služby také do mobilních aplikací. Přibyl i tzv. flexi buffer zobrazující nabídku letů tři dny před a po požadovaném termínu. Kromě toho si mohou uživatelé vybírat z desítek akčních letenek v nové sekci Speciální nabídky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva