Všichni cestující přímo postižení mimořádnou událostí v Horažďovicích dne 4.8.2015 mohou požádat České dráhy o náhradu za zdravotní újmu nebo věcnou škodu. S žádostí o takovouto náhradu nás prosím kontaktujte písemně na adrese České dráhy, a.s., Právní odbor, Nábř. L. Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1 nebo e-mailem na adresu gorner@gr.cd.cz.
Pro cestující z postiženého vlaku i jejich příbuzné je k dispozici telefonní linka 800 101 001.
Uplatnění práva z přepravní smlouvy (reklamace)
Cestujícím dotčeným mimořádnou událostí v Horažďovicích bude návratek jízdného vyplacen v plné výši beze srážky. Právo z přepravní smlouvy (reklamace) za nevyužité jízdné, zpoždění vlaku, ujetí přípoje atd. můžete uplatnit standardně u kterékoliv pokladní přepážky ČD nebo elektronicky e-mailem na adrese osobnipreprava@opt.cd.cz (do předmětu zprávy uveďte "Horažďovice"). Právo z elektronických jízdenek (eTiket) lze uplatnit standardně přes volbu "Vrátit jízdenku" v prostředí eShop ČD.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva