Český rozhlas spouští novou kampaň pro Vltavu

08.12.2014 10:55

Český rozhlas spouští novou kampaň na stanici Vltava, ve které představuje její skutečné posluchače. Kampaň byla vytvořena celá in-house a bude pokrývat všechny typy médií. Poběží od prosince do února.

Český rozhlas spouští novou kampaň pro Vltavu
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

„Cílem teaserové části kampaně je představit skutečné posluchače Vltavy a jejich motivaci k tomu, proč stanici poslouchají. Nový claim ‚umění slyšet‘ charakterizuje celkovou koncepci kampaně, kdy v první fázi postupně představíme v printu, na webu a sociálních sítích tváře, příběhy a audiorozhovory osmnácti vybraných posluchačů,“ řekl vedoucí oddělení marketingu Českého rozhlasu Jiří Haramul.

První fáze nové imageové kampaně stanice Vltava je načasovaná na prosinec a leden. Druhá fáze, ve které bude odhalen další význam claimu „umění slyšet“, se odehraje v únoru. Autorem kreativy je Adéla Knajzlová. Podrobné informace ke kampani je možné získat na webu Českého rozhlasu.


 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Za DSZ - ZA PRÁVA ZVÍŘAT kandiduje do Evropského parlamentu 90 procent žen

23:08 Za DSZ - ZA PRÁVA ZVÍŘAT kandiduje do Evropského parlamentu 90 procent žen

Demokratická strana zelených - ZA PRÁVA ZVÍŘAT jde do nadcházejících eurovoleb s plnou kandidátní li…