Společně se speciálním hostem Jakubem Kohákem připravili pro diváky simultánní průzkum zákaznických preferencí při nakupování.
Akce pořádaná nákupním rádcem Heureka.cz u příležitosti vyhlášení ankety ShopRoku 2014 je určena primárně pro majitele a provozovatele e-shopů a e-commerce specialisty. Ti se prostřednictvím přednáškových bloků a praktických workshopů dozvěděli nejnovější trendy internetového obchodování, ověřené case studies a tipy pro úspěch v e-commerce. Odborný partner meetingu, společnost DPD CZ, realizoval pro posluchače speciální blok s názvem Cesta do hlubin zákazníkovy duše. Partnerem pro diskuzi byl Ondřeji Vaňhovi Jakub Kohák, který představoval modelového „multi- zákazníka“. „Zajímalo nás, jak zákazníci vnímají náš společný business, co očekávají od nakupování a doručování. Nezbývalo, než pozvat Jakuba Koháka, který v našich reklamních videospotech ztvárnil víc než 10 postav, od malého kluka, přes rockera až po starce s plnovousem,“ promluvil Ondřej Vaňha k přítomným e-shopistům a vyjmenoval role, které si oblíbený herec a režisér zahrál ve spotech DPD a v rámci průzkumu tedy s nadsázkou představoval širokou veřejnost.
Jakub Kohák se vžil do role spotřebitele a odpovídal na dotazy, jak nakupuje na internetu, podle čeho si vybírá e-shop, jaký volí způsob doručení nebo co pro něj jako zákazníka znamená spokojenost. „Věříme, že náš originální průzkum v přímém přenosu dal přítomným provozovatelům e-shopů užitečné tipy do dalšího podnikání a byl v nabitém programu akce příjemným zpestřením,“ dodal Ondřej Vaňha.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva