Východiska
TV kampaň reaguje na pokles dynamiky růstu příjezdů turistů do ČR a výsledky šetření vnímání destinační značky České republiky v celosvětovém měřítku. Aktuální výsledky za první čtvrtletí roku 2013 ukazují, že meziroční růst návštěvnosti oslabuje na 3 %. Statistická šetření dále ukazují, že významná část potenciálních návštěvníků Českou republiku nezná. TV kampaň si klade za cíl zvýšit spontánní povědomí o ČR jako turistické destinaci a vytvoření pozitivních asociací s Českem jako zemí příběhů, jež se dostává do tzv. top of mind pozice při výběru zvažovaných destinací.
Klíčová aktivita
Primárním cílem projektu „Česko – země příběhů na TV v ČR a SR“ je propagace České republiky využívající koncept „Česko – země příběhů“ na domácím a slovenském trhu. „Kampaň „Česko - země příběhů“ je v současné době klíčovým komunikačním projektem agentury CzechTourism, který propaguje Česko jako zajímavou destinaci cestovního ruchu. Kampaň je predeterminována platnou Marketingovou koncepcí a marketingovými plány agentury – systémově zapadá do komplexní propagace ČR z pohledu DCR a destinace cestovního ruchu v zahraničí. V rámci mediaplánu se v období 1. 5. 2014 – 30. 6. 2014 předpokládá odvysílání spotů na přibližně 20 českých a slovenských televizních kanálech.
Projekt je financovaný z integrovaného operačního programu IOP.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva