CzechTourism: Česká republika v Tel Avivu lákala na nové přímé letecké spojení i baroko

24.02.2017 11:16

Významný veletrh cestovního ruchu pro oblast středomoří - International Mediterranean Tourism Market - potvrdil fakt, že Izraelci mají o Českou republiku vzrůstající zájem. CzechTourism připravil veletržní expozici, která lákala na lázně, barokní památky i novou přímou linku Tel Aviv - Karlovy Vary.

CzechTourism: Česká republika v Tel Avivu lákala na nové přímé letecké spojení i baroko
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

V loňském roce navštívilo Českou republiku téměř 170 tisíc izraelských turistů, což je o 20,4 % více, než v roce 2015. Naše země je pro Izraelce tradičně přátelskou a bezpečnou destinací, navíc s bohatým kulturním i židovským dědictvím“, uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Průměrná doba pobytu izraelských turistů dosahovala téměř pěti dní. Velký potenciál má pro daný trh také aktivní dovolená – především běh a cykloturistika -  a lázeňství. Oproti loňským ročníkům byla poprvé zaznamenána poptávka i po programech pro rodiny s dětmi či dokonce po organizovaných jízdách na koni.

V nové výstavní hale Israel Trade Fair & Convention Centra, která byla letos větší o celých 1 100 m2, vystavovalo 1 780 vystavovatelů z 58 zemí světa. Celkově do haly výstaviště zavítalo 43 800 návštěvníků z řad odborné i laické veřejnosti, tedy o tři tisíce návštěvníků více, než v loňském roce. Převažující individuální návštěvníci preferovali nabídky týkající se Prahy, léčebných lázní, přírodního bohatství, židovských a ostatních kulturních památek a cyklistiky.

V rámci oficiálního doprovodného programu byla první den veletrhu, ve spolupráci s Velvyslanectvím České republiky v Tel Avivu uspořádána prezentace „Czech Republic – Land of Stories – Tourism Opportunities.“

„Stěžejním tématem prezentace bylo nejenom hlavní marketingové téma agentury CzechTourism pro rok 2017 – „Baroko všemi smysly“, ale i otevření nové přímé letecké linky Karlovy Vary – Tel Aviv, která bude létat jedenkrát týdně, vždy v úterý, od června do září letošního roku,“ dodává ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková.

Pod záštitou agentury CzechTourism se v expozici České republiky představilo na počátku února celkem osm spoluvystavovatelů – zástupců cestovních kanceláří, hotelů, lázní i krajů. Propagace České republiky na izraelském trhu je součástí připravovaného marketingového a PR mixu, cílem je pokračovat v kontinuitě pozitivního vývoje příjezdového cestovního ruchu z Izraele.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Karel Krejza byl položen dotaz

Naše obrana

Jak bude ČR dál podporovat Ukrajinu, když jsou naše zásoby vyčerpány (tvrdí to Černochová)? A kde se najednou vzaly finance na nákup další munice? Zajímalo by mě taky, nakolik jsme zásobeni sami pro sebe a jestli máme vůbec dost velkou armádu (asi ne, když se uvažuje o obnovení povinné vojny)? Proto...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora pomůže podnikatelům s podáním elektronického daňového přiznání

19:02 Hospodářská komora pomůže podnikatelům s podáním elektronického daňového přiznání

Už jen přibližně dva týdny – do 2. května – mají podnikatelé čas na elektronické podání daňového při…