CzechTourism: Moravské památky budou součástí marketingové kampaně UNESCO a National Geographic

05.10.2017 14:38

V těchto dnech probíhal v Litevském Vilniusu již čtvrtý workshop k projektu World Heritage Journeys of Europe. Projekt organizovaný Centrem světového dědictví UNESCO v Paříži a společností National Geographic koordinuje za Českou republiku agentura CzechTourism.

CzechTourism: Moravské památky budou součástí marketingové kampaně UNESCO a National Geographic
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Jsem velmi ráda, že se UNESCO i společnost National Geographic rozhodly zapojit naše památky do své propagační kampaně. Česká republika má co nabídnout ať již jde o památky na Moravě či jinde,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Projekt spolufinancovaný Evropskou unií má za cíl prezentovat evropské památky na seznamu UNESCO v severní Americe a v Číně a přilákat více turistů do různých koutů Evropy. Projekt nabízí čtyři příběhové linie: Romantická Evropa, Královská Evropa, a dále Podzemní Evropa a Antická Evropa.

„CzechTourism na tomto projektu spolupracuje, protože velmi efektně doplňuje náš dlouhodobý positioning „Česko - země příběhů. Kromě webových stránek, které budou prezentovat dané lokality a další subjekty cestovního ruchu, bude realizována kampaň v severní Americe a Asii. Projekt má fungovat i jako platforma pro lokální spolupráci a také pro spolupráci mezi zapojenými památkami,“ dodává produkt manažer pro kulturní turismus agentury CzechTourism Miroslav Klusák.

Příležitost stát se součástí mezinárodní marketingové kampaně na vzdálených trzích dostala Kroměříž (Královská Evropa) a Lednicko - valtický areál (Romantická Evropa). Kroměříž se bude prezentovat vedle francouzského Versailles, italské Caserty či španělského královského paláce v Aranjuez. Lednicko – valtický areál se dostal do společnosti s Mont Saint Michel ve Francii, Wachau v Rakousku nebo historickým centrem belgických Brugg.

„Jedná se o  velmi zajímavý výběr památek a moravské památky mají v projektu velmi výhodnou pozici. Projekt je nyní v druhé fázi a finalizují se informace o jednotlivých lokalitách a první verze webu. Asijská kampaň bude uspořádána v rámci čínsko - evropského roku cestovního ruchu. Velkým plusem je i zapojení European Travel Commission, české památky díky tomu získají na vzdálených trzích velkou konkurenční výhodu,“ dodává Klusák.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Porodnost

Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

22:04 Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

Ministerstvo spravedlnosti gratuluje týmu z odboru strategie a koncepce justice, který získal presti…