V rámci roadshow uspořádali 4 networkingové kulinářské akce a workshopy pro vybrané nákupčí z řad organizátorů akcí, tour operátorů a cestovních agentur ve čtyřech amerických městech - Los Angeles, Orange County, Scottsdale a San Francisku. Součástí byla také účast na konferenci ASTA Arizona ve Phoenixu.
Cílem jednotlivých akcí bylo představit Českou republiku a Prahu jako ideální kongresovou i turistickou destinaci. Každé kulinářské akce se zúčastnilo asi 50 účastníků, kteří se v rámci prezentace a destinačního videa dozvěděli, co „srdce Evropy“ nabízí turistům a účastníkům akcí a zároveň měli příležitost setkat se s dodavateli z České republiky, konkrétně s Dorado Tours, DZK Travel, Hilton Prague, Hotelem Yasmin, La Bohéme DMC & Incoming Tour Operator a Parkhotelem Praha. Hosté během akce také ochutnali typické české jídlo, pod vedením českého sommeliéra ze společnosti Vino z Czech ochutnali česká vína a mohli vyhrát krásné ceny, včetně Becherovky, knih o Praze a zajímavých pobytů v Praze.
Partnery akce byli Arizona Culinary Institute, Generální konzulát České republiky v Los Angeles, CzechInvest, Harvey Imports, Pilsner Urquell a Vino z Czech.
Prague Convention Bureau je oficiálním reprezentantem Prahy v oblasti kongresové turistiky. Je neziskovou organizací spolupracují s českými orgány cestovního ruchu, která nabízí účinnou pomoc při pořádání konferencí, setkání, seminářů, výstav nebo motivačních akcí v Praze. Naším posláním je propagovat Prahu jako jednu z předních evropských kongresových destinací.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva