CzechTourism pokračuje v propagaci kongresové a incentivní turistiky v zahraničí

14.02.2021 11:45

Virtuálního workshopu „Back to business – together“ určeného výhradně pro zástupce skandinávských a finských agentur a zaměřeného na propagaci kongresové a incentivní turistiky do Prahy se zúčastnilo třicet nákupčích. Během jediného dne proběhlo téměř sto osmdesát virtuálních schůzek, ale i virtuální FAM Trip pod záštitou Prague Urban Adventures. Organizátorem on-line workshopu, který se konal 4. února na platformě Eventtia, bylo Czech Convention Bureau a zahraniční zastoupení CzechTourism Skandinávie a Finsko.

CzechTourism pokračuje v propagaci kongresové a incentivní turistiky v zahraničí
Foto: wien.czechcentres.cz
Popisek: CzechTourism

„Covid urychlil digitalizaci veškerých našich aktivit. Workshopy pro MICE sektor mají skvělé výsledky, účastníkům šetří čas i peníze. Virtuální akce jsou trend, který v hybridní formě určitě přetrvá i v budoucnu,“ komentuje Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Skandinávie a Finsko.

Workshopu předcházela dvou týdenní B2B kampaň ve spolupráci s největšími skandinávskými a finskými travel trade médii. „Kampaň informovala nejen o virtuálním workshopu, ale také o aktuální situaci v České republice, o připravenosti českých dodavatelů na zahraniční turisty a o platných bezpečnostních a hygienických opatřeních,“ doplňuje Lucie Vallin.

„Skupinové akce se obvykle řeší s minimálně půlročním předstihem, některé rozjednané poptávky mají ale termín realizace mnohem vzdálenější, i v řádu několika let. Proto je pro nás i naše partnery důležité zůstat v kontaktu s nákupčími na jednotlivých trzích,“ vysvětluje Tereza Matějková, vedoucí manažer Czech Convention Bureau. „Sérii online workshopů jsme zahájili na podzim letošního roku a virtuálně jsme během nich procestovali USA i Kanadu, Latinskou Ameriku, Itálii, Velkou Británii i Spojené Arabské Emiráty a Saudskou Arábii. Po Skandinávii, která je jedním z tradičních zdrojových trhů pro oblast kongresového turismu, máme na jaro naplánovaný ještě workshop s rakouskými a francouzskými nákupčími a zaměřit se chceme i na asijský trh,“ doplňuje Tereza Matějková.

Kromě on-line workshopů chystá agentura CzechTourism také několik edukačních webinářů věnujících se kongresové problematice. První z nich proběhlo v úterý 9. února a byl věnován aktuální situaci a očekáváním v Rakousku a Německu.

Czech Convention Bureau se partnersky podílí i na řadě dalších chystaných virtuálních akcích. „Na druhou polovinu února je ve spolupráci s Moravia Convention Bureau připravený virtuální trip po jihomoravském regionu spojený s workshopem a pro členy Prague Convention Bureau jsou na jaro naplánované workshopy s americkými a britskými nákupčími,“ uzavírá Tereza Matějková.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Porodnost

Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

22:04 Ministerstvo spravedlnosti: Vítězství v soutěži Úřednický čin roku

Ministerstvo spravedlnosti gratuluje týmu z odboru strategie a koncepce justice, který získal presti…