CzechTourism spouští novou kampaň – Česko naše destinace

03.10.2015 17:20

Projekt agentury CzechTourism s názvem Česko - naše destinace je inspirativním rozpracováním kampaně Česko - země příběhů.

CzechTourism spouští novou kampaň – Česko naše destinace
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Cílem je motivovat milovníky turismu k výletům po České republice a ukázat ji jako zajímavé místo pro dovolenou s nabídkou kvalitních služeb. Součástí projektu je vytvoření inspirativní příběhové domény www.ceskozemepribehu.cz, mobilní aplikace, které jsou již v provozu, i fotosoutěž pro veřejnost.

„Z výsledků průzkumu, který si CzechTourism nechal zpracovat ještě před začátkem letní turistické sezóny, vyplynulo, že Česká republika je pro české turisty atraktivní destinací s významnými klady, mezi které patří menší finanční náročnost pobytu, absence jazykové bariéry, ale i bezpečnost destinace, která může při rozhodování hrát významnou roli u tuzemských i zahraničních turistů. Necelých 40 procent dotázaných navíc uvedlo, že poznávání turistických cílů Čech, Moravy a Slezska je pro ně letos lákavější než turistické cíle v zahraničí,“ uvedla Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism.

Projekt Česko - naše destinace propaguje tuzemské turistické destinace pomocí poutavých příběhů, po jejichž stopách může návštěvník cestovat. Destinace by tak neměly být pouhým místem návštěvy, ale prostorem pro inspiraci a poznávání. Jedině v Česku - zemi příběhů mohou lidé prožít svůj jedinečný příběh. Cestovatelé, kteří na svých výletech a dovolených pořídí zajímavé snímky českých hor, se navíc mohou zapojit do fotosoutěže o hodnotné ceny, v jejíž porotě zasedne známý fotograf Tomáš Třeštík.

Komunikační kampaň probíhá od září do prosince 2015 a je financována v rámci projektu IOP Česko – naše destinace, který vznikl na podporu domácího cestovního ruchu. Kampaň, která je realizována prostřednictvím tisku, TV, online prostředí, ale i outdoorových nosičů v MHD, je doplněna monitoringem domácího cestovního ruchu i efektivity aktivit samotného projektu a zároveň podrobnou analýzou návštěvnosti horských středisek ČR.

Cílem projektu Česko – naše destinace je zvýšit motivaci domácích turistů k cestování po České republice a rozšířit jejich povědomí o nabídce a kvalitě služeb domácího cestovního ruchu. K naplnění těchto cílů pomůže i partnerství s Českým systémem kvality služeb a Asociací horských středisek ČR.

Nechte se inspirovat příběhy z jednotlivých turistických oblastí ČR na www.ceskozemepribehu.cz a odhalte kouzlo tuzemské dovolené.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo zahraničí: První Národní rozvojový den v Černínském paláci

13:21 Ministerstvo zahraničí: První Národní rozvojový den v Černínském paláci

Ve čtvrtek 25. dubna se na Ministerstvu zahraničních věcí uskuteční historicky první Národní rozvojo…