CzechTrade má nově zastoupení v Singapuru

18. 3. 2016 11:19

Agentura CzechTrade otevírá novou zahraniční kancelář v Singapuru. Jejím vedoucím je Jiří Zavadil. Singapur patří mezi ekonomicky nejvyspělejší státy světa a je vstupní branou na trhy jihovýchodní Asie. CzechTrade se mu bude věnovat také v magazínu Český export.

CzechTrade má nově zastoupení v Singapuru
Foto: CzechTrade
Popisek: CzechTrade

„Od zahraničního zastoupení si slibujeme zvýšení českého exportu nejen do Singapuru, ale díky velmi vyspělému legislativnímu prostředí také do všech zemí oblasti jihovýchodní Asie, se kterými je Singapur obchodně propojen. Jiří Zavadil, který novou kancelář povede, má se zahraničním obchodem dlouholeté zkušenosti a otevíral už i zahraniční kancelář v Dubaji,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

Singapurská ekonomika je velmi otevřená a liberální. Místní trh se orientuje na tzv. knowledge based economy, a to zejména v oblastech elektroniky, elektrotechniky, informačních technologií, biochemie a medicíny. Dalšími odvětvími, ve kterých se mohou české firmy na tamním trhu uplatnit, jsou design, luxusní předměty a částečné také potravinářský průmysl. Obchodní partnerství se singapurskými podniky navíc usnadňuje vstup na trhy v oblasti jihovýchodní Asie, ale i do Číny nebo do Indie.

„Z téměř čtyřiceti tisíc zahraničních firem zde působí 3200 společností z Číny a 4400 subjektů z Indie. Zákony jsou v Singapuru velmi striktně dodržovány a místní právní prostředí je na vysoké úrovni nejen oproti řadě jiných zemí Asie. Cesta na další trhy přes partnerskou firmu v Singapuru může být nakonec kratší a právně méně složitá než přímý vstup,“ říká Jiří Zavadil, vedoucí zahraniční kanceláře CzechTrade v Singapuru.

CzechTrade se letos snaží více soustředit na mimoevropské trhy. Singapur je výbornou příležitostí k diverzifikaci obchodních aktivit. Singapuru a jihovýchodní Asii se bude věnovat i dubnové číslo magazínu Český exportér, který vychází měsíčně jako bezplatná příloha deníku E15 a týdeníku Euro.

Na obsahu jednotlivých čísel magazínu se podílí agentura CzechTrade, ministerstvo průmyslu a obchodu i zahraničních věcí.  Jedná se o jeden ze společných projektů vzájemné spolupráce v rámci jednotné zahraniční sítě. Čtenářům přináší komplexní informace z vybraných teritorií, které zahrnují stav ekonomiky, důležité statistiky, možnosti pro české podnikatele, tipy pro úspěšné obchodování i příklady prosperujících českých firem na daném trhu. Letos se magazín bude věnovat převážně mimoevropským trhům, např. Ázerbájdžánu, Mexiku, Nigérii, Íránu, Izraeli, ale zaměří se i na Pobaltské země nebo Rumunsko.

O agentuře CzechTrade

CzechTrade je agentura na podporu exportu, řízená Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky. Funkcí agentury, která působí od roku 1997, je pomáhat českým firmám a podnikatelům proniknout na zahraniční trhy. Zájemci o spolupráci si mohou vybrat ze široké nabídky asistenčních služeb, případně sami nadefinovat jejich podobu dle svých individuálních potřeb.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

DIAMO: Je nezbytné aktualizovat stav zásob podle nové metodiky

12:48 DIAMO: Je nezbytné aktualizovat stav zásob podle nové metodiky

Státní podnik DIAMO předběžně informuje o záměru požádat o stanovení „Průzkumného území výhradního l…