„Účast našich zahraničních zástupců na této akci zapadá do strategie agentury CzechTrade více oslovovat firmy v regionech. Využili jsme jejich přítomnosti na Mezinárodním strojírenském veletrhu a firmy z Moravskoslezského kraje tak získaly unikátní možnost poradit se např. s našimi pracovníky z Číny, Peru, Bulharska či Nigérie,“ říká generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal.
Na akci bylo registrováno celkem 72 firem a největší zájem byl o konzultace se zahraničními zástupci z Německa, Rakouska a Bulharska. Z výsledků dotazníků, které účastníci setkání vyplnili, vyplynulo, že zástupci firem považovali akci za přínosnou.
Organizátorem akce byla Krajská hospodářská komora Moravskoslezského kraje – partner poradenské sítě na podporu podnikání Enterprise Europe Network, Sdružení pro rozvoj Moravskoslezského kraje a agentura CzechTrade. „Firmy byly velmi spokojené a doufáme, že budeme akce podobného typu pořádat pravidelně,“ dodává Natálie Šitavancová z Krajské hospodářské komory Moravskoslezského kraje.
O agentuře CzechTrade
CzechTrade je agentura na podporu exportu, řízená Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky. Funkcí agentury, která působí od roku 1997, je pomáhat českým firmám a podnikatelům proniknout na zahraniční trhy. Zájemci o spolupráci si mohou vybrat ze široké nabídky asistenčních služeb, případně sami nadefinovat jejich podobu dle svých individuálních potřeb.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva