CzechTrade představí v Německu špičkové české digitální start-upy

10.02.2020 20:33

Vládní agentura na podporu exportu CzechTrade připravila vůbec poprvé pro české technologické firmy dvoudenní program na akci Digital Demo Day v Düsseldorfu, největší B2B přehlídce mladých technologických firem a start-upů v Německu. Představí se na ní více než 170 společností, které vyvíjejí moderní technologie a služby v oblastech, jako je virtuální a rozšířená realita, umělá inteligence, automatizace nebo robotika.

CzechTrade představí v Německu špičkové české digitální start-upy
Foto: CzechTrade
Popisek: CzechTrade

Technologická show Digital Demo Day se koná 13. února 2020 v areálu bývalé ocelárny Böhler. Očekává se hojná účast, vedle progresivních malých firem zde nebudou chybět ani velké nadnárodní společnosti a investoři, zástupci prestižních univerzit a také malé a střední podniky. Česká republika se na letošním ročníku Digital Demo Day může pyšnit desítkou vystavovatelů, což představuje nejpočetnější zahraniční zastoupení.

„Jednou z českých firem, kterou v Německu prezentujeme, je Aducid. Tato společnost vyvinula aplikaci pro bezpečnou digitální identitu, jejímž prostřednictvím se lze místo hesel přihlásit do všech aplikací a nástrojů. Zaujmout může i pražský Automation CoE, který se specializuje na automatizaci procesů pomocí robotů v oblastech jako finance, lidské zdroje nebo IT,“ představuje mladé inovativní firmy Adam Jareš, ředitel zastoupení CzechTrade v Düsseldorfu, které pomáhá českým firmám expandovat do Německa.

Kromě samotné přehlídky zajistila zahraniční kancelář CzechTrade v Düsseldorfu den před konáním akce také představení českých firem zástupcům investorů a významných německých firem, jako jsou Deutsche Telekom, Flughafen Düsseldorf či METRO.

„Německo je obchodní branou do celého světa a osobní setkání s tak významnými korporacemi může být pro firmy odrazovým můstkem pro jejich další internacionalizaci,“ uvedl generální ředitel CzechTrade Radomil Doležal.

O agentuře CzechTrade

CzechTrade je agentura na podporu obchodu a již více než 20 let je partnerem českých firem na jejich cestě k exportním úspěchům. Jejím cílem je usnadnit českým firmám rozhodování o výběru vhodných teritorií, zkrátit dobu vstupu na daný trh, podpořit aktivity směřující k dalšímu rozvoji firmy v zahraničí, a především eliminovat rizika spojená se vstupem na nové, neznámé trhy. Zahraniční kanceláře agentury CzechTrade poskytují služby v 59 zemích na pěti kontinentech.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

věcná diskuze

Dobrý den, máte dojem, že se na půdě Sněmovny odehrává věcná diskuze? Já mám spíš dojem, že koalice ani diskutovat nechce, že si je jistá svou většinou a naopak opozice obstruuje (většinou až moc), aby se zviditelnila. Nějaký smysluplný dialog mezi vládou a opozicí nevidím a myslím, že je chyba na o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Temelín a Lipno se opět otevírají veřejnosti

8:49 ČEZ: Temelín a Lipno se opět otevírají veřejnosti

Hned dvě elektrárny na jihu Čech od června zpřístupňuje veřejnosti společnost ČEZ. Na prohlídku Jade…