Na mezinárodní úrovni vzrostly během prvních pěti měsíců letošního roku celkové objemy zakázek GeoPost v porovnání s květnem 2013 o 10 %. V oblasti B2B došlo k 6% nárůstu, přičemž průměrný evropský růst B2B je 3-4 %. Objemy zakázek v oblasti B2C se zvýšily dvakrát rychleji, růst činil 12 % a v současnosti tvoří asi třetinu všech evropských zásilek. „I přes rychlý rozvoj v oblasti B2C se bude společnost i nadále zaměřovat na plnění požadavků zákazníků v obchodním vztahu B2B, tedy tradiční oblasti našeho podnikání,“ uvedl Christian Emery, výkonný viceprezident a provozní ředitel pro Evropu.
Podmínkou pro udržení současné pozice a další růst je stálé zlepšování služeb a zavádění inovativních řešení. „Vedle dlouhodobého trendu poklesu cen, jejichž opětovné zvýšení se v blízké budoucnosti neočekává, je velice důležitý neustálý nárůst produktivity,“ dodává Christian Emery. Zákazníkům proto nabízíme přepravní služby s přidanou hodnotou. Zásadní je například služba Predict, v rámci které zákazníka před doručením informujeme o časovém rozpětí dodání zásilky nebo evropská síť odběrných míst DPD ParcelShop.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva