Společnost DPD se snaží dlouhodobě podporovat e-shopy, prohlubovat vzájemnou spolupráci a pracovat na zlepšení nejen v oblasti přepravy. "Snažíme se být pro naše klienty víc než jen spolehlivým obchodním partnerem pro doručení zásilek," uvedl obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD pan Ondřej Vaňha. "Chceme jim pomáhat při zvládání nástrah tak proměnlivé oblasti obchodu, jakou je v současnosti e-commerce a podílet se s nimi na podpoře důležitých inovací," dodává Vaňha.
10. října 2013 se konalo setkání nejlepších e-shopů ShopRoku Meeting, kterého se DPD zúčastnilo jako odborný partner. „Jako partnery akce jsme vybírali firmy, o kterých víme, že přinášejí trhu i zákazníkům přidanou hodnotu a poskytují ty nejlepší služby. DPD podle nás všechny tyto faktory splňuje,“ uvedla Michaela Papežová, PR manager Allegro Group CZ. Při této příležitosti povede provozní ředitel společnosti DPD Jan Stibůrek workshop na téma "Skutečná hodnota doručování", ve kterém poodhalí jiné pohledy na celkové náklady a přínosy spojené s distribucí zásilek.
DPD se také nově stala členem sdružení ADMEZ spojující profesionály z oblasti e-commerce, direct marketingu a zásilkového obchodu. „Jsme rádi, že se DPD stalo členem naší asociace, protože je to jeden z nejvýznamnější balíkových přepravců na trhu. ADMEZ je relevantní profesní organizace jak pro balíkové služby, tak pro e-shopy a zásilkové firmy, které jsou významnými klienty DPD,“ řekl Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ.
Společnost DPD rozšířila své aktivity směrem k partnerským e-shopům a začala vydávat vlastní magazín e-trend, který přináší řadu nových informací a rad pro všechny majitele e-shopů. Jelikož se první vydání setkalo s pozitivními ohlasy, v dalších číslech budou opět nové trendy z oblasti e-commerce a další zajímavosti z internetového marketingu. Mimo jiné například e-commerce pohledem ředitele ADMEZ, Tomáše Hájka nebo názory zástupců předních českých e-shopů.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva