Společnost DPD se snaží dlouhodobě podporovat e-shopy, prohlubovat vzájemnou spolupráci a pracovat na zlepšení nejen v oblasti přepravy. "Snažíme se být pro naše klienty víc než jen spolehlivým obchodním partnerem pro doručení zásilek," uvedl obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD pan Ondřej Vaňha. "Chceme jim pomáhat při zvládání nástrah tak proměnlivé oblasti obchodu, jakou je v současnosti e-commerce a podílet se s nimi na podpoře důležitých inovací," dodává Vaňha.
10. října 2013 se konalo setkání nejlepších e-shopů ShopRoku Meeting, kterého se DPD zúčastnilo jako odborný partner. „Jako partnery akce jsme vybírali firmy, o kterých víme, že přinášejí trhu i zákazníkům přidanou hodnotu a poskytují ty nejlepší služby. DPD podle nás všechny tyto faktory splňuje,“ uvedla Michaela Papežová, PR manager Allegro Group CZ. Při této příležitosti povede provozní ředitel společnosti DPD Jan Stibůrek workshop na téma "Skutečná hodnota doručování", ve kterém poodhalí jiné pohledy na celkové náklady a přínosy spojené s distribucí zásilek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva