DPP: Soud dal Dopravnímu podniku opět za pravdu. Kritika výše nájmu reklamních ploch využívaných RENCARem byla podle něj oprávněná

27.06.2019 8:29

Vrchní soud v Praze zamítl jako nedůvodné odvolání společnosti RENCAR proti dřívějšímu rozsudku Městského soudu v Praze.

DPP: Soud dal Dopravnímu podniku opět za pravdu. Kritika výše nájmu reklamních ploch využívaných RENCARem byla podle něj oprávněná
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo Dopravního podniku hlavního města Prahy

Ten již dříve zamítl žalobu RENCAR na Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) ve věci údajného zásahu do dobré pověsti RENCAR některými vyjádřeními zástupců DPP ve veřejných sdělovacích prostředcích k výši nájmu reklamních ploch, které RENCAR využívá. Soudní spory DPP a společnosti RENCAR, kterými se soudy zabývají již od roku 2016, se vztahují k pronájmu lukrativních reklamních ploch na majetku DPP.

„Toto soudní rozhodnutí vnímáme jako podporu našich dlouhodobých aktivit spravovat majetek DPP s péčí řádného hospodáře. Vždyť jenom v rámci pronájmu nevyužívaných reklamních ploch na autobusech, tramvajích, a nyní i ploch v metru, se nám díky transparentním výběrovým řízením podařilo oproti dřívějšku několikanásobně navýšit příjmy z reklamy za tato místa,“ říká Petr Witowski, předseda představenstva a generální ředitel DPP.

„Předmětem sporu byla naše kritika výše nájmu, který RENCAR platí DPP za pronájem reklamních ploch. Podle znaleckého posudku činí tržní nájemné za reklamní plochy užívané společností RENCAR více než 100 milionů Kč za jeden rok. Nicméně společnost RENCAR odvádí DPP za využívané reklamní plochy částku 45 – 55 milionů Kč ročně podle objemu tržeb. Soud uznal naši kritiku za oprávněnou a shledal postup DPP v souladu se zákonem. Zdravý rozum zvítězil,“ dodává Josef Voltr, vedoucí odboru Marketing a obchod DPP.

Přesto, že předmětem tohoto soudního sporu nebylo posouzení platnosti smlouvy DPP se společností RENCAR, výsledek tohoto soudního řízení představuje pro DPP velmi pozitivní signál. Transparentní a otevřený přístup managementu DPP k problematice pronajímání lukrativních reklamních ploch na majetku DPP je tak v souladu s právními předpisy.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Důvěra spotřebitelů i podnikatelů v ekonomiku dále roste

13:21 Český statistický úřad: Důvěra spotřebitelů i podnikatelů v ekonomiku dále roste

Souhrnný indikátor důvěry (indikátor ekonomického sentimentu), vyjádřený bazickým indexem, se mezimě…