DPP přistoupil k nezbytné rekonstrukci celé této stanice kvůli masivním průsakům podzemní vody, degradaci odvodňovacích systémů a nosným systémům obkladů stanice. Rekonstrukce byla využita i pro modernizaci technologické části, aby bezpečnostní standardy odpovídaly současné době.
Stavební práce byly rozděleny do tří etap, aby bylo omezení pro cestující co nejmenší. Přesto bylo nutné stanici od začátku roku 2017 pro cestující na více než půl roku uzavřít. První etapa stavebních prací v technických prostorách stanice začala bez omezení provozu s cestujícími již 1. listopadu 2016. V první fázi byla provedena především demontáž obkladů a podhledů.
Během druhé etapy došlo ke kompletní injektáži průsaků, sanaci ostění a montáži nového odvodňovacího systému. Zároveň proběhly práce na technologické části stavby ve veřejné části stanice. Došlo k modernizaci osvětlení ve stanici, úpravě silnoproudých rozvodů včetně rozvaděčů, úpravě řídicích a ovládacích systémů, úpravě požární signalizace, vzduchotechniky a slaboproudých rozvodů včetně rozhlasu ve stanici a kamerového systému. Zároveň byly nahrazeny některé nevyhovující materiály z hlediska požární bezpečnosti. Během této fáze opravy soupravy metra stanicí pouze projížděly.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva