DPP během výluky vymění kolejové křížení a čtyři na něj navazující výhybky ve stanici metra Háje. V jejím průběhu budou muset technici nejprve odpojit veškeré napájení a demontovat přívodní kolejnici, rozebrat a odvézt stávající výhybky a jejich součásti včetně starých pražců a přibližně 600 tun starého štěrku. Následně dojde k vyčištění a penetraci systému odvodnění celého výhybkového objektu a k navezení a instalaci nového štěrku a pražců. V poslední fázi výluky technici osadí nové výhybkové součásti i kolejové křížení, vše seřídí a provedou potřebné zkoušky.
Po dobu výluky, která bude zahájena v sobotu 4. července v cca 1.00 hodin, bude v úseku Kačerov – Háje zavedena náhradní autobusová doprava XC. V denním provozu pojede na trase Jižní Město – Háje – Opatov – Chodov – Roztyly – Kačerov. Linka bude posílena ve směru Kačerov vloženými spoji označenými jako XC1, které nebudou zajíždět do zastávky Roztyly, a v ranních špičkách pracovních dnů i vloženými spoji označenými jako XC2, které budou v provozu v trase Háje – Opatov – Chodov – Budějovická (pouze v uvedeném směru) a nebudou zajíždět do zastávek Roztyly a Kačerov.
„Již od poloviny května probíhají přípravné práce rekonstrukce kolejového rozvětvení stanice Háje. Tato rekonstrukce je předposlední na lince C. Současně s pracemi na kolejovém svršku budou probíhat další nezbytné výměny technologických zařízení s cílem v maximálně možné míře zkrátit dobu výluky,“ uvedl Ladislav Urbánek, dopravní ředitel DPP.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV