Přípravné práce pro výměnu pražců byly zahájeny již v noční přepravní výluce 15. 2. a dokončovací práce pak mají podle plánu trvat zhruba do 7. 3. 2016. Oprava trati bude kromě uvedených víkendových výluk probíhat průběžně i v nočních hodinách, kdy metro nejezdí (cca od 0:30 do 4:30 hodin).
„Důvodem výluky je plánovaná výměna původních dřevěných pražců za nové betonové. Výměna souvisí s postupnou modernizací pražského metra, která má za cíl jediné – zvýšení komfortu pro naše cestující i neustálé zlepšování provozní bezpečnosti,“ uvedl Jaroslav Ďuriš, generální ředitel a předseda představenstva DPP.
Po dobu výluk (cca od 8:00 hod. do 22:00 hod.) budou u uzavřených stanic metra a v jejich bezprostředním okolí nasazeni informátoři v reflexních vestách, kteří budou na místě připraveni poradit cestujícím (v češtině i v angličtině) aktuální dopravní spojení. Mimo to budou vybaveni informačními letáky, které budou zároveň v několika typech k dispozici v informačních vitrínách ve stanicích metra. Pro informaci týkající se vždy konkrétního místa určení bude navíc připraveno zhruba 60 informačních tabulí se schematickým nákresem a základními textovými informacemi (opět v obou jazycích). Od středy 17. 2. a od následující středy 24. 2. 2016 bude na připravovanou výluku upozorňovat také hlášení ve stanicích metra a hlásit se bude i během výluky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva