Ty během vyšších teplot více pracují a jejich vinou může docházet ke zvýšené námaze kolejí. Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) proto předem vytipovaná místa intenzivně monitoruje. Pokud dojde s kolejemi k jakýmkoliv potížím, dokáží zaměstnanci DPP zasáhnout během několika desítek minut.
„Všem předem vytipovaným úsekům tramvajových tratí s BKV panely věnujeme zvýšenou pozornost s ohledem na zabezpečení plynulého a bezpečného provozu tramvajové dopravy. V těchto dnech je rovněž v pohotovosti několik desítek pracovníků, kteří obdobné poruchy na tramvajových tratích okamžitě řeší. Při plánování rekonstrukcí tramvajových tratí se zaměřujeme právě primárně na úseky se zastaralými panely,“ vysvětluje Milan Křístek, generální ředitel DPP.
Monitorované úseky jsou zároveň bez výjimky místa určená k opravám či rozsáhlejším rekonstrukcím tramvajových tratí. V tuto chvíli se jedná o 62 km z celkového počtu 142 km tramvajových tratí v Praze, kde jsou položené BKV panely. Přičemž jen v loňském roce
a během letošního prvního pololetí došlo celkem k výměně přes 6 km tramvajových tratí z BKV panelů na trať na pražcích nebo na betonové desce.
Od pátku 14. června správce kolejí eviduje celkem devět případů, kdy došlo k vybočení koleje uložené do žlábku v BKV panelu. V pondělí 17. června odpoledne pak z tohoto důvodu došlo ke krátkodobému přerušení provozu na tramvajové trati Smíchovské nádraží – Sídliště Barrandov.
Dobrý den, zajímalo by mě, k čemu je dobrá důchodová reforma, na které nepanuje mezi vládou a opozicí shoda? Protože co když se nějaká schválí a jiná (další) vláda, ji zase zruší? Myslíte, že to prospěje něčemu pozitivnímu? Proč je takový problém se dohodnout? Vy jste sice opozici k jednání přizvali...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.