DPP finalizoval veškeré plánované činnosti v rámci výluky s mírným předstihem. Dokončovací práce, jejichž provedení bylo původně plánováno až na období po zahájení plného provozu, tak bylo možné částečně realizovat už před termínem znovuotevření metra.
„Chtěl bych poděkovat všem cestujícím za jejich trpělivost v období výluky. Jsme rádi, že se nám podařilo provést i většinu dokončovacích prací, které by při běžném provozu metra trvaly podstatně delší časové období,“ uvedl Ladislav Urbánek, dopravní ředitel DPP.
V průběhu výluky technici nejprve odpojili veškeré napájení a demontovali přívodní kolejnici, rozebrali a odvezli stávající výhybky i jejich součásti včetně starých pražců a přibližně 600 tun starého štěrku. Následně došlo k vyčištění, opravě a penetraci systému odvodnění celého výhybkového objektu a k navezení a instalaci nového štěrku a pražců. V poslední fázi výluky technici osadili nové výhybkové součásti, kolejové křížení i přívodní kolejnici, vše zapojili, seřídili a provedli potřebné zkoušky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva